Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
k heb sinds deze week wifi rookmelders van Nedis. Ik krijg ze netjes in de smartlife app aangemeld. In deze app kan ik het netwerk controleren waar betreffende melder aan hangt. De uitkomst van de drie aangemelde rookmelders geeft in de app aan: Slechte netwerkomstandigheden, Het te detecteren apparaat is niet in de buurt. Melders hangen niet verder dan 5m verwijderd van de boosters. In de Deco app kan ik betreffende melders ook nergens terug vinden. Ik heb de 5.8 uitgezet omdat de melders alleen met 2.4ghz werken maar dat is helaas niet de oplossing. Heb een gastnetwerk met alleen 2.4Ghz aangemaakt maar ook dat werkt niet. Het vreemde is dat als ik de test knop indruk ik wel een melding via de smartlife app krijg. Ik snap niet wat er aan de hand is.
Opgelost! Ga naar oplossing.
De support van Nedis heeft opheldering gegeven. De melders gaan in een soort van slaap om batterij te sparen. Bij detectie of test ontwaken de melders en wordt er contact met het wifi netwerk gemaakt. Opgelost dus.
De support van Nedis heeft opheldering gegeven. De melders gaan in een soort van slaap om batterij te sparen. Bij detectie of test ontwaken de melders en wordt er contact met het wifi netwerk gemaakt. Opgelost dus.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...