Ik studeer als Software Developer en om code te sturen en wisselen met mijn collega's maak ik gebruik van Git en die haalt de code voor mij maar door Ziggo kan hij nu de code niet ophalen voor mij en zegt connection problems, kan iemand mij helpen en antwoord geven over waar gaat het mis.
Via Comaad Line en Fork werkt niet
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb even rondgekeken via Google en de oplossing bij anderen was IPv6 uitzetten op de wifi netwerk adapter en/of ethernet adapter.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Eerdere tekst verwijderd. Zie bericht hieronder.
Ik heb even rondgekeken via Google en de oplossing bij anderen was IPv6 uitzetten op de wifi netwerk adapter en/of ethernet adapter.
Ja! toen we Ziggo voor het eerst gingen aansuilten kon ik ook niet code ophalen maar we hebben monteur gebeld en hij kwam en de aansluiting verandert, daarna ging het goed en ik kreeg die probleem niet maar vandaag wel terwijl dat ik wil ging bellen en ze hebben de bodem opnieuw gestart maar probleem zit nog.
Ik ga kijken
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.