jeffroi75

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifi printer - Printen lukt niet sinds onderhoud

Sinds de laatste onderhoud aan het netwerk van Ziggo afgelopen woensdag kan ik mijn Printers niet meer via wifi laten printen. Heb ze al op niet geinstaleeerd.  ook heb ik het wifi netwerk opnieuw laten verbinden. updates volledig voltooid, maar printers printen nog steeds niet via wifi

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Welk modem heb je precies? Staat onderop het modem.

Gebruik je ook nog een eigen router of apparatuur tussen het modem en alle apparaten?

Welke printers heb je precies? Graag merk en model.

Met welke apparatuur wil je printen, merk en model en met welke systeemsoftware en versie?

 

Zonder informatie zijn er honderden adviezen mogelijk, die dan ook nog allemaal de plank mis kunnen slaan 🙂

S4R

Level 16
  • 2032Posts
  • 71Oplossingen
  • 1270Likes

Onderhoud aan het netwerk heeft niks met Wifi te maken.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Heel af en toe zijn er modems die niet goed meer op gang komen, na een periode zonder verbinding geweest te zijn.

In de mails met aangekondigde werkzaamheden staat:

 

Heeft u haperend beeld of slecht internet na de werkzaamheden? Haal dan de stekker van het modem uit het stopcontact en steek die na een minuut weer terug.

jeffroi75
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb een wit modem van ziggo type weet ik nu niet.kan ik niet eerder zeggen dan zaterdag pas.dan ben ik weer terug thuis.  Ik gebruik 3 Epson printers 1 x de et 2650 en 2x et 2850.

Gebruik geen router. En gebruik Windows 11

 

puppie

Level 17
  • 2637Posts
  • 66Oplossingen
  • 1064Likes

scan anders eens met deze tool of je de ip adressen wel ziet van de printers > klik <

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19172Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7274Likes

Goedemorgen @jeffroi75 en een warm welkom op de Community,

 Super dat je dit forum gevonden hebt! Er is zo te lezen al het nodige advies gegeven naar aanleiding van je vraag binnen dit topic. Is het gelukt om het probleem aan de hand van de tips op te lossen? 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19172Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7274Likes

@jeffroi75 Het is al een poos stil binnen dit topic. We zijn erg benieuwd of het aan de hand van de gegeven tips gelukt is om het probleem op te lossen. Mocht het nog niet gelukt zijn, dan denken we hier graag met je mee. 

Uitgelicht topic