Mine Hatun isik

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wifi pods koppelen

SmartWifi pods 

Goedeavond,

 

Vorige week heb ik 2 smart wifi pods gekocht via marktplaats.

 

ik heb nu het zelfde probleem als hier boven vermeld dat de pods nog geregistreerd staan op een andere klant.

 

de klant waarbij ik ze gekocht heb is geen klant meer bij ziggo en heeft deze destijds zelf gekocht.

 

ook hij heeft ziggo meerdere keren hiervoor aan de telefoon gehad.

 

wij kwamen dan ook hier uit om het via een moderater te doen.

 

de S/N code’s van de pods:

XAAK102317AF

XAAK10181B2D

XAAK101819ED

 

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen hiermee

 

alvast bedankt!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Dank voor het melden @Mine Hatun isik 

We hebben de pods bij de voormalig eigenaar verwijderd zodat jij ze nu kan installeren. Het kan zijn dat het nog even een uurtje duurt in de systemen maar daarna moet de installatie voltooid kunnen worden. 

Laat je even weten of het is gelukt? 🙂

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21926Likes

Als ze werkelijk gekocht zijn door de vorige eigenaar, dan kunnen ze worden vrijgegeven.

Als ze in bruikleen gekregen zijn of gehuurd zijn, dan kunnen ze niet worden vrijgegeven, want ze zijn dan nog eigendom van Ziggo.

Het laatste is meestal het geval als pods aangeschaft worden via Marktplaats, want die kijken nergens naar.

 

Een Ziggo moderator komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de stappen te zetten die mogelijk zijn.

Mine Hatun isik
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank u wel 👍

Anne B
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 10237Posts
  • 1089Oplossingen
  • 9654Likes

Goedemorgen @Mine Hatun isik en welkom op de Ziggo Community! Ik heb de serienummers van de SmartWifi pods gecontroleerd, deze lijken te zijn vrijgegeven. Je zou ze dus moeten kunnen installeren. Kun je aangeven wat er precies fout gaat?

Mine Hatun isik
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

IMG_5616.png

Mine Hatun isik
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik kreeg deze melding 🥺

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Dank voor het melden @Mine Hatun isik 

We hebben de pods bij de voormalig eigenaar verwijderd zodat jij ze nu kan installeren. Het kan zijn dat het nog even een uurtje duurt in de systemen maar daarna moet de installatie voltooid kunnen worden. 

Laat je even weten of het is gelukt? 🙂

Uitgelicht topic