1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
henkyboy

Level 5
  • 53Posts
  • 3Oplossingen
  • 2Likes

Wifi pods worden niet gedetecteerd door modem

wifi pods worden niet gededecteerd door modem (de app geeft alleen maar fout u heeft geen abbon. dus die is onbruikbaar resetten modem en dergelijke lost niks op.eerste dag van contrakt werkte het wel maar daarna niet meer .

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
henkyboy
Topicstarter
Level 5
  • 53Posts
  • 3Oplossingen
  • 2Likes

heb ze nu aan de praat gekregen met de web-versie alleen de link die je gaf klopt niet meer kom je op mijn ziggo mee,deze link werkte wel : https://smartwifiweb.ziggo.nl/nl/homepage.html

heb wifi optimalisatie in modem aan moeten zetten anders werken ze niet.

case closed thanx.

 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78695Posts
  • 5318Oplossingen
  • 23501Likes

Heb je het modem al een keer 30 seconden van de stroom gehad?

Met regelmaat lost dat vreemde problemen op.

henkyboy
Topicstarter
Level 5
  • 53Posts
  • 3Oplossingen
  • 2Likes

jahoor lost niks op lees trouwens dat ik die dingen na een jaar moet huren pfffffff iets huren wat in de la verdwijnt omdat het niet werkt.

 

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6560Posts
  • 239Oplossingen
  • 5163Likes

Dag @henkyboy 

Als het gehuurde of via Ziggo gekochte SmartWifi Pods zijn, dan zouden ze moeten koppelen. Als u de serienummers van de pods bij uw gegevens zet, dan kan een Ziggo-moderator bekijken wat er misgaat.

 

henkyboy
Topicstarter
Level 5
  • 53Posts
  • 3Oplossingen
  • 2Likes

als we de app zouden kunnen openen zonder die onzin dat we geen abb hebben dat zou wel prettig zijn. maar dit zijn de sn xbak20990460 enxbak209902e5.

 

henkyboy
Topicstarter
Level 5
  • 53Posts
  • 3Oplossingen
  • 2Likes

ze geven wel warmte af,mischien kan ik ze gebruiken als extra verwarming gezien de crisis :))

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6560Posts
  • 239Oplossingen
  • 5163Likes

@henkyboy als de app niet werkt, heeft u het al eens geprobeerd met de web-versie van de app?

U moet trouwens niets; als u geen zin hebt om pods te huren, dan moet u dat zéker niet doen en kunt u ze terugsturen naar Ziggo. 

henkyboy
Topicstarter
Level 5
  • 53Posts
  • 3Oplossingen
  • 2Likes

heb ze nu aan de praat gekregen met de web-versie alleen de link die je gaf klopt niet meer kom je op mijn ziggo mee,deze link werkte wel : https://smartwifiweb.ziggo.nl/nl/homepage.html

heb wifi optimalisatie in modem aan moeten zetten anders werken ze niet.

case closed thanx.

 

henkyboy
Topicstarter
Level 5
  • 53Posts
  • 3Oplossingen
  • 2Likes

even een toevoeging cq tip 

vermeld de link in installatie boekje voor degene die de app niet werkend krijgen!

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 20493Posts
  • 1398Oplossingen
  • 8028Likes

Goedemiddag @henkyboy en een warm welkom op de Community,

Inmiddels lees ik dat het jou al gelukt is om de WifiPods aan de praat te krijgen! Goed dat je direct feedback met ons deelt ter verbetering van de (online) uitleg. Ik heb jouw feedback direct doorgegeven zodat dit in de toekomst aangepast wordt. Laat je het weten als wij je ergens mee kunnen helpen?