wifi pods worden niet gededecteerd door modem (de app geeft alleen maar fout u heeft geen abbon. dus die is onbruikbaar resetten modem en dergelijke lost niks op.eerste dag van contrakt werkte het wel maar daarna niet meer .
Opgelost! Ga naar oplossing.
heb ze nu aan de praat gekregen met de web-versie alleen de link die je gaf klopt niet meer kom je op mijn ziggo mee,deze link werkte wel : https://smartwifiweb.ziggo.nl/nl/homepage.html
heb wifi optimalisatie in modem aan moeten zetten anders werken ze niet.
case closed thanx.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je het modem al een keer 30 seconden van de stroom gehad?
Met regelmaat lost dat vreemde problemen op.
jahoor lost niks op lees trouwens dat ik die dingen na een jaar moet huren pfffffff iets huren wat in de la verdwijnt omdat het niet werkt.
Dag @henkyboy
Als het gehuurde of via Ziggo gekochte SmartWifi Pods zijn, dan zouden ze moeten koppelen. Als u de serienummers van de pods bij uw gegevens zet, dan kan een Ziggo-moderator bekijken wat er misgaat.
als we de app zouden kunnen openen zonder die onzin dat we geen abb hebben dat zou wel prettig zijn. maar dit zijn de sn xbak20990460 enxbak209902e5.
ze geven wel warmte af,mischien kan ik ze gebruiken als extra verwarming gezien de crisis :))
@henkyboy als de app niet werkt, heeft u het al eens geprobeerd met de web-versie van de app?
U moet trouwens niets; als u geen zin hebt om pods te huren, dan moet u dat zéker niet doen en kunt u ze terugsturen naar Ziggo.
heb ze nu aan de praat gekregen met de web-versie alleen de link die je gaf klopt niet meer kom je op mijn ziggo mee,deze link werkte wel : https://smartwifiweb.ziggo.nl/nl/homepage.html
heb wifi optimalisatie in modem aan moeten zetten anders werken ze niet.
case closed thanx.
even een toevoeging cq tip
vermeld de link in installatie boekje voor degene die de app niet werkend krijgen!
Goedemiddag @henkyboy en een warm welkom op de Community,
Inmiddels lees ik dat het jou al gelukt is om de WifiPods aan de praat te krijgen! Goed dat je direct feedback met ons deelt ter verbetering van de (online) uitleg. Ik heb jouw feedback direct doorgegeven zodat dit in de toekomst aangepast wordt. Laat je het weten als wij je ergens mee kunnen helpen?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.