Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Heb vanuit een eerdere test de 1e versie van de Wifipods in gebruik. Nu met de nieuwe modemtest werkt alles prima, maar is het normaal dat de pods warm/heet worden en duidelijk hoornaar zoemen? Kan dit kwaad?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Zoemen van de pods is de fan. Je pod word warm en moet koelen dan slaat fan aan. Haal ze maar eens uit stopcontact en stop hem maar terug dan hoor je de fan ook. Kan geen kwaad maar als het irriteerd ff vragen voor nieuw setje
Goedemorgen allen,
@Bontje bedankt voor het starten van je topic.
Het heeft niet met een bestaande test te maken, maar ook niet met een bestaand product, volgens mij. Volgens mij heb je het over de grijze SmartWifi pods.
Deze test is al langere tijd geleden afgesloten. We hebben destijds aangegeven dat je de pods in bruikleen (en gratis) mag blijven gebruiken zolang je Ziggo klant bent en tevreden met het product bent.
Deze pods zorgen voor een eigen MESH netwerk. De witte SmartWifi pods creeeren een MESH netwerk i.c.m. al onze SmartWifi modems. Deze pods zijn via de Homepass app te managen, terwijl de witte pods via de SmartWifi app moeten beheerd worden.
Ervaar je een storing? Werkt het product niet (meer) goed? Dan vragen we je het product te retourneren. De ondersteuning van dit product ging via de test, de normale klantenservice is niet bekend met deze pods en om deze redenen leveren we ook geen ondersteuning meer hierop.
Ik sluit dit topic omdat de rest van de klanten (en klantenservice) je hier niet bij kan ondersteunen én je ook meedoet met de nieuwste modemtest. Mocht je vragen hebben over je setup, dan mag je daarover een topic starten binnen de besloten testgroep van de betreffende test.
@Bontje Je kunt de test reacties in het besloten deel kwijt waarvan de link in de mail over de test staat.
Oke maar dit heeft niets zoveel te maken met de test van het nieuwe modem maar meer een algemene vraag over de wifipods!
@Bontje De pods worden flink warm, dat is normaal.
Over het zoemen zou ik in de test topics vragen.
Zoemen van de pods is de fan. Je pod word warm en moet koelen dan slaat fan aan. Haal ze maar eens uit stopcontact en stop hem maar terug dan hoor je de fan ook. Kan geen kwaad maar als het irriteerd ff vragen voor nieuw setje
Goedemorgen allen,
@Bontje bedankt voor het starten van je topic.
Het heeft niet met een bestaande test te maken, maar ook niet met een bestaand product, volgens mij. Volgens mij heb je het over de grijze SmartWifi pods.
Deze test is al langere tijd geleden afgesloten. We hebben destijds aangegeven dat je de pods in bruikleen (en gratis) mag blijven gebruiken zolang je Ziggo klant bent en tevreden met het product bent.
Deze pods zorgen voor een eigen MESH netwerk. De witte SmartWifi pods creeeren een MESH netwerk i.c.m. al onze SmartWifi modems. Deze pods zijn via de Homepass app te managen, terwijl de witte pods via de SmartWifi app moeten beheerd worden.
Ervaar je een storing? Werkt het product niet (meer) goed? Dan vragen we je het product te retourneren. De ondersteuning van dit product ging via de test, de normale klantenservice is niet bekend met deze pods en om deze redenen leveren we ook geen ondersteuning meer hierop.
Ik sluit dit topic omdat de rest van de klanten (en klantenservice) je hier niet bij kan ondersteunen én je ook meedoet met de nieuwste modemtest. Mocht je vragen hebben over je setup, dan mag je daarover een topic starten binnen de besloten testgroep van de betreffende test.
Serkan, kan ik de oude grijze wifipods retourneren en 3 nieuwe witte wifipods ontvangen die ik via de smart wifiapp kan beheren?
Mag ik je ook telefonisch benaderen?
Stuur je mij een privébericht op welk nummer en wanneer ik je het beste kan benaderen? Dan bespreken we even de details en sluit ik dit topic.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...