1
Vraag
2
Reacties
jorickgeelhoed

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifi pods terug sturen

Ik ben niet tevreden over de wifi pods en wil deze terug sturen. Ik kan nergens vinden hoe ik dat kan doen.

Hoe kan ik dat het  beste doen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 6829Posts
  • 1943Oplossingen
  • 2792Likes

Hi @jorickgeelhoed
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Wat jammer dat je niet tevreden bent over de Ziggo SmartWifi pods. Ik begrijp dat je je oude Wifibooster weer hebt teruggehangen en dit voor jou beter werkt. Ik heb dan ook de SmartWifi pods voor je opgezegd. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail en ook ontvang je een retourdoos waarin je de pods weer naar ons kunt retourneren. Ik raad je wel aan om het verzendbewijsje van Post NL even goed te bewaren 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Wim C.

Level 17
Super Expert
  • 3516Posts
  • 151Oplossingen
  • 2472Likes

Dag @jorickgeelhoed 

SmartWifi Pods terugsturen kan natuurlijk altijd. Maar waar ik wel nieuwsgierig naar ben is waarom je niet tevreden bent over deze pods?

jorickgeelhoed
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik had boven en op zolder een slechtere verbinding als voor die wifi pods. Ik heb de ziggo wifi booster, die zwarte weer terug gehangen en de verbinding was weer acceptabel.

Bert

Level 21
Super Expert
  • 63361Posts
  • 4380Oplossingen
  • 16755Likes

Als je de zeshoekige pods hebt?

Had je boven ook de pod op de netwerkkabel aangesloten die verbonden is met je modem?

Want ik heb hier op een bedrade pod 650+ Mbit/s download en de wifi is een stuk stabieler dan met de zwarte.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 6829Posts
  • 1943Oplossingen
  • 2792Likes

Hi @jorickgeelhoed
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Wat jammer dat je niet tevreden bent over de Ziggo SmartWifi pods. Ik begrijp dat je je oude Wifibooster weer hebt teruggehangen en dit voor jou beter werkt. Ik heb dan ook de SmartWifi pods voor je opgezegd. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail en ook ontvang je een retourdoos waarin je de pods weer naar ons kunt retourneren. Ik raad je wel aan om het verzendbewijsje van Post NL even goed te bewaren 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic