1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Aankondigingen
Ladee

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifi pods retourneren

Ik wil mijn wifipods retourneren hoe doe ik dit?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1386Posts
  • 211Oplossingen
  • 753Likes

Goedemorgen @Ladee welkom op de Ziggo Community! We staan klaar om je hiermee te helpen en zo te zien staat de opzegging er al in. Per 30 juli wordt dit opgezegd, rond de einddatum ontvang je hiervoor een retourdoos met instructie hoe je deze retourneert. Van de opzegging ontvang je ook een bevestiging per -email. 

Toch nog vragen? Laat het weten!

Bekijk in context

6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78431Posts
  • 5309Oplossingen
  • 23394Likes

Een Ziggo moderator kan ze voor je opzeggen en een retourdoos sturen.

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1386Posts
  • 211Oplossingen
  • 753Likes

Goedemorgen @Ladee welkom op de Ziggo Community! We staan klaar om je hiermee te helpen en zo te zien staat de opzegging er al in. Per 30 juli wordt dit opgezegd, rond de einddatum ontvang je hiervoor een retourdoos met instructie hoe je deze retourneert. Van de opzegging ontvang je ook een bevestiging per -email. 

Toch nog vragen? Laat het weten!

Timothybrian

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil de pods ook graag terugsturen. Ik gebruik ze niet.

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 376Oplossingen
  • 2930Likes

Een Ziggo moderator kan ze voor je opzeggen en een retourdoos sturen.  @Timothybrian  

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1529Posts
  • 234Oplossingen
  • 650Likes

Hallo @Timothybrian , welkom op onze Community. Fijn dat wij je via deze weg mogen helpen.

Ik heb een retourdoos voor je aangevraagd. Deze ontvang je binnen een paar dagen van mij per post. Je kunt de pods terugsturen aan ons via deze gratis retourdoos 🙂

Wanneer je in de toekomst weer onze hulp kunt gebruiken, dan mag je altijd een topic aanmaken. 

Timothybrian

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Super, dankjewel