Ik wil mijn wifipods retourneren hoe doe ik dit?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @Ladee welkom op de Ziggo Community! We staan klaar om je hiermee te helpen en zo te zien staat de opzegging er al in. Per 30 juli wordt dit opgezegd, rond de einddatum ontvang je hiervoor een retourdoos met instructie hoe je deze retourneert. Van de opzegging ontvang je ook een bevestiging per -email.
Toch nog vragen? Laat het weten!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator kan ze voor je opzeggen en een retourdoos sturen.
Goedemorgen @Ladee welkom op de Ziggo Community! We staan klaar om je hiermee te helpen en zo te zien staat de opzegging er al in. Per 30 juli wordt dit opgezegd, rond de einddatum ontvang je hiervoor een retourdoos met instructie hoe je deze retourneert. Van de opzegging ontvang je ook een bevestiging per -email.
Toch nog vragen? Laat het weten!
Ik wil de pods ook graag terugsturen. Ik gebruik ze niet.
Een Ziggo moderator kan ze voor je opzeggen en een retourdoos sturen. @Timothybrian
Hallo @Timothybrian , welkom op onze Community. Fijn dat wij je via deze weg mogen helpen.
Ik heb een retourdoos voor je aangevraagd. Deze ontvang je binnen een paar dagen van mij per post. Je kunt de pods terugsturen aan ons via deze gratis retourdoos 🙂
Wanneer je in de toekomst weer onze hulp kunt gebruiken, dan mag je altijd een topic aanmaken.
Super, dankjewel
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.