Vraag
Reacties
Oplossing
Luke7575
Level 2

Wifi pods retourneren en opzeggen

Beste Ziggo,

Graag wil ik de wifi pods retourneren en de huur opzeggen. Het werkt helaas niet goed bij ons. 

Mvg.

Luke

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Luke7575
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Wat jammer dat de SmartWifi Pods bij jou in huis niet het gewenste resultaat geven. Bij deze heb ik dit abonnement dan ook voor je opgezegd. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail. Je zult spoedig een retourdoos ontvangen waarin je de SmartWifi Pods naar ons kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje van Post NL wel even goed te bewaren.

Bekijk in context

0 Kudos
4 Reacties 4
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Dag @Luke7575 

Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwes óók klant ben. Maar dit terzijde.

Je kunt je gehuurde Wifi Pods altijd retourneren. Als je je profiel aanvult met je postcode en huisnummer dan kan een Ziggo-moderator zorgen dat je een retouradres ontvangt. Je profielpagina vind je hier.

Maar waar ik wèl nieuwsgierig naar ben is hoe het komt dat je Wifi Pods niet werken. Heb je de pods geprobeerd te installeren met de Smart Wifi app?

0 Kudos
Luke7575
Level 2
Topicstarter

Hi Wim, 

Ik heb mijn adresgegevens toegevoegd. Kunnen jullie misschien een retourdoos toesturen alsjeblieft?

In een appartement werken de pods niet, omdat de signalen elkaar overstemmen en dus gebeurt het vaak dat een ver en zwak signaal verbonden blijft met je apparaat en niet automatisch overschakeld naar het signaal dat dichtbij en sterk is.  De algehele kwaliteit van het internet in het hele huis over twee verdiepingen, ging sterk achteruit. Ik kon in sommige kamers geen films meer streamen en MS Teams gebruiken omdat het zo zwak geworden was door de pods. Het werd er dus niet beter op.  Yes ik heb de Smart Wifi app gebruikt om de pods te instaleren, dat werkte goed. 

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Luke7575
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Wat jammer dat de SmartWifi Pods bij jou in huis niet het gewenste resultaat geven. Bij deze heb ik dit abonnement dan ook voor je opgezegd. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail. Je zult spoedig een retourdoos ontvangen waarin je de SmartWifi Pods naar ons kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje van Post NL wel even goed te bewaren.

0 Kudos
Luke7575
Level 2
Topicstarter

Hartelijk dank!