1
Vraag
2
Reacties
Marcoengeorgett

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wifi pods retourneren en huur opzeggen

Beste Ziggo,

Graag wil ik de wifi pods retourneren en de huur opzeggen. Ik gebruik momenteel de TP-Link. Die werken prima.

Mvg.

Marco

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7334Posts
  • 2146Oplossingen
  • 3293Likes

Hi @Marcoengeorgett
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Fijn dat je zo tevreden bent over de Deco M4 van TP Link! Het is dan ook meer dan logisch dat je om die reden graag het abonnement op de Zakelijke SmartWifi pods wilt opzeggen. Dit heb ik bij deze voor je geregeld! Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail. Je ontvangt spoedig een retourdoos om de Zakelijke SmartWifi pods naar ons te retourneren. We zien deze spoedig tegemoet! 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
Super Expert
  • 66689Posts
  • 4683Oplossingen
  • 18444Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7334Posts
  • 2146Oplossingen
  • 3293Likes

Hi @Marcoengeorgett
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Fijn dat je zo tevreden bent over de Deco M4 van TP Link! Het is dan ook meer dan logisch dat je om die reden graag het abonnement op de Zakelijke SmartWifi pods wilt opzeggen. Dit heb ik bij deze voor je geregeld! Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail. Je ontvangt spoedig een retourdoos om de Zakelijke SmartWifi pods naar ons te retourneren. We zien deze spoedig tegemoet! 🙂

Marcoengeorgett
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Cecilia,

Bedankt voor de goede service.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat is je favoriete seizoen?

Uitgelicht topic