Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Beste Ziggo,
Graag wil ik de wifi pods retourneren en de huur opzeggen. Ik gebruik momenteel de TP-Link. Die werken prima.
Mvg.
Marco
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Marcoengeorgett
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Fijn dat je zo tevreden bent over de Deco M4 van TP Link! Het is dan ook meer dan logisch dat je om die reden graag het abonnement op de Zakelijke SmartWifi pods wilt opzeggen. Dit heb ik bij deze voor je geregeld! Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail. Je ontvangt spoedig een retourdoos om de Zakelijke SmartWifi pods naar ons te retourneren. We zien deze spoedig tegemoet! 🙂
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Hi @Marcoengeorgett
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Fijn dat je zo tevreden bent over de Deco M4 van TP Link! Het is dan ook meer dan logisch dat je om die reden graag het abonnement op de Zakelijke SmartWifi pods wilt opzeggen. Dit heb ik bij deze voor je geregeld! Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail. Je ontvangt spoedig een retourdoos om de Zakelijke SmartWifi pods naar ons te retourneren. We zien deze spoedig tegemoet! 🙂
Beste Cecilia,
Bedankt voor de goede service.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.