Maick

Raadgever
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Wifi pods reeds geregistreerd op een ander modem

@Ziggo @moderators

 

Ik stel de vraag nogmaals, want het blijft angstvallig stil

Ik heb 3 wifi pods en alle drie zijn ze al geregistreerd op een ander modem.

Ik sta even met mijn rug tegen de muur, wat te doen?

Heb alles wat ik hier kon vinden uitgeprobeerd,  maar niets helpt. 

Ik kan ze ook niet resetten helaas. 

 

Hulp wordt gewaardeerd. 

2 Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Maick
topicstarter
Raadgever
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Sorry voor de late reactie.

 

Gedaan!

 

Nogmaals bedankt 

Bekijk in context

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 12176Posts
  • 985Oplossingen
  • 3365Likes

@Maick Hartelijk dank voor je reactie! De drie Smart WifiPods onder jouw klantnummer toegevoegd. We zijn blij dat het gelukt is en dat alles inmiddels werkt. 

Bekijk in context

10 Reacties 10
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56418Posts
  • 3708Oplossingen
  • 13512Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

 

Dit topic en je eerdere berichten kunnen dezelfde vragen en antwoorden veroorzaken en als er 2 acties tegelijk door Ziggo uitgevoerd worden, dan kan het nog verder in de soep lopen.

Een Ziggo moderator zal je eerdere berichten waarschijnlijk hiernaartoe plaatsen.

https://community.ziggo.nl/t5/Internet/WiFi-Pod-al-toegewezen-aan-andere-gebruiker/m-p/899404/highli... 

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56418Posts
  • 3708Oplossingen
  • 13512Likes

Heb je het modem al 30 seconden van de stroom gehad?

Of de resetknop achterop al 30 seconden ingedrukt gehouden?

Maick
topicstarter
Raadgever
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Prima alle begrip voor. 

Maick
topicstarter
Raadgever
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb geprobeerd wat ik hier kon vinden., maar helaas. 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 1210Posts
  • 73Oplossingen
  • 226Likes

@Maick dat is zeker even zuur en vervelend. Het lijkt me dat we dit op afstand niet zomaar meer geactiveerd krijgen, gezien alle tips en stappen die al zijn uitgevoerd.

 

Vind je het goed dat ik je een nieuwe set stuur? En dat je de oude terug kunt sturen? 

Maick
topicstarter
Raadgever
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Graag ik heb 3 pods , moet je de nrs hebben?

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 1210Posts
  • 73Oplossingen
  • 226Likes

@Maick na wat overleg achter de digitale schermen kunnen we dit ook op een andere manier regelen. Ik stuur je een privébericht! 

Het is wel goed voor de overige lezers en leden te weten dat, zover ik begreep, de wifipods via een oud-gebruiker zijn overgenomen. Dus het genoemde euvel is verklaarbaar. 

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 12176Posts
  • 985Oplossingen
  • 3365Likes

@Maick Mijn collega's zijn druk voor je aan de slag om de WifiPods te activeren. Kun jij de WifiPods alledrie alvast in het stopcontact steken? Ik laat het weten zodra de WifiPods adminsitratief gezien juist gekoppeld staan. 

Maick
topicstarter
Raadgever
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Sorry voor de late reactie.

 

Gedaan!

 

Nogmaals bedankt 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 12176Posts
  • 985Oplossingen
  • 3365Likes

@Maick Hartelijk dank voor je reactie! De drie Smart WifiPods onder jouw klantnummer toegevoegd. We zijn blij dat het gelukt is en dat alles inmiddels werkt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic