De Ziggo SmartWifi app: versie NL 2.28
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
@Ziggo @moderators
Ik stel de vraag nogmaals, want het blijft angstvallig stil
Ik heb 3 wifi pods en alle drie zijn ze al geregistreerd op een ander modem.
Ik sta even met mijn rug tegen de muur, wat te doen?
Heb alles wat ik hier kon vinden uitgeprobeerd, maar niets helpt.
Ik kan ze ook niet resetten helaas.
Hulp wordt gewaardeerd.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Maick Hartelijk dank voor je reactie! De drie Smart WifiPods onder jouw klantnummer toegevoegd. We zijn blij dat het gelukt is en dat alles inmiddels werkt.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Dit topic en je eerdere berichten kunnen dezelfde vragen en antwoorden veroorzaken en als er 2 acties tegelijk door Ziggo uitgevoerd worden, dan kan het nog verder in de soep lopen.
Een Ziggo moderator zal je eerdere berichten waarschijnlijk hiernaartoe plaatsen.
Heb je het modem al 30 seconden van de stroom gehad?
Of de resetknop achterop al 30 seconden ingedrukt gehouden?
Prima alle begrip voor.
Ik heb geprobeerd wat ik hier kon vinden., maar helaas.
@Maick dat is zeker even zuur en vervelend. Het lijkt me dat we dit op afstand niet zomaar meer geactiveerd krijgen, gezien alle tips en stappen die al zijn uitgevoerd.
Vind je het goed dat ik je een nieuwe set stuur? En dat je de oude terug kunt sturen?
Graag ik heb 3 pods , moet je de nrs hebben?
@Maick na wat overleg achter de digitale schermen kunnen we dit ook op een andere manier regelen. Ik stuur je een privébericht!
Het is wel goed voor de overige lezers en leden te weten dat, zover ik begreep, de wifipods via een oud-gebruiker zijn overgenomen. Dus het genoemde euvel is verklaarbaar.
@Maick Mijn collega's zijn druk voor je aan de slag om de WifiPods te activeren. Kun jij de WifiPods alledrie alvast in het stopcontact steken? Ik laat het weten zodra de WifiPods adminsitratief gezien juist gekoppeld staan.
Sorry voor de late reactie.
Gedaan!
Nogmaals bedankt
@Maick Hartelijk dank voor je reactie! De drie Smart WifiPods onder jouw klantnummer toegevoegd. We zijn blij dat het gelukt is en dat alles inmiddels werkt.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...