Hi @vd Velde
Een warm welkom op de Ziggo Community!
Het is zeker mogelijk om de SmartWifi Pods voor je op te zeggen. Bij deze heb ik dit dan ook voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je vanuit ons een retourdoos waarin je ze kosteloos naar ons kunt terugsturen. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even te bewaren 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken.
Hi @vd Velde
Een warm welkom op de Ziggo Community!
Het is zeker mogelijk om de SmartWifi Pods voor je op te zeggen. Bij deze heb ik dit dan ook voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je vanuit ons een retourdoos waarin je ze kosteloos naar ons kunt terugsturen. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even te bewaren 🙂
Goedemorgen,
Bedankt voor je reactie, ik zal het verzendbewijs bewaren.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.