Goeie avond, ik wil bij deze mijn wifi pods opzeggen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo @Tigchelaar1712 , wat leuk dat je onze Community hebt gevonden. Welkom hier! Wat leuk dat jij in eerste topic gelijk zoveel hulp krijgt van onze leden.
Ik heb de pods voor je opgezegd met een maand opzegtermijn. Je krijgt hierover een bevestiging per mail. Rond de opzegdatum ontvang je van mij een retourdoos om de pods terug te sturen.
Wanneer je in de toekomst weer onze hulp kunt gebruiken of wanneer je anderen van raad kunt voorzien, ben je hier uiteraard altijd van harte welkom!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
Goedenavond @Tigchelaar1712
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.
Een Ziggo-moderator komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om te regelen dat uw SmartWifi Pods uit uw abonnement worden verweidend en dat u een retourdoos krijgt toegestuurd.
Dank voor jullie antwoord ik wacht het rustig af
@Bert en ik zaten hetzelfde te doen in hetzelfde topic. 😀
Hallo @Tigchelaar1712 , wat leuk dat je onze Community hebt gevonden. Welkom hier! Wat leuk dat jij in eerste topic gelijk zoveel hulp krijgt van onze leden.
Ik heb de pods voor je opgezegd met een maand opzegtermijn. Je krijgt hierover een bevestiging per mail. Rond de opzegdatum ontvang je van mij een retourdoos om de pods terug te sturen.
Wanneer je in de toekomst weer onze hulp kunt gebruiken of wanneer je anderen van raad kunt voorzien, ben je hier uiteraard altijd van harte welkom!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.