Vraag
Reacties
Oplossing
Tigchelaar1712
Level 1

Wifi pods opzeggen

Goeie avond, ik wil bij deze mijn wifi pods opzeggen. 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meindert
Community Moderator
Community Moderator

Hallo @Tigchelaar1712 , wat leuk dat je onze Community hebt gevonden. Welkom hier! Wat leuk dat jij in eerste topic gelijk zoveel hulp krijgt van onze leden.
 

Ik heb de pods voor je opgezegd met een maand opzegtermijn. Je krijgt hierover een bevestiging per mail. Rond de opzegdatum ontvang je van mij een retourdoos om de pods terug te sturen. 
 

Wanneer je in de toekomst weer onze hulp kunt gebruiken of wanneer je anderen van raad kunt voorzien, ben je hier uiteraard altijd van harte welkom! 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

0 Kudos
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Goedenavond @Tigchelaar1712 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.

Een Ziggo-moderator komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om te regelen dat uw SmartWifi Pods uit uw abonnement worden verweidend en dat u een retourdoos krijgt toegestuurd.

Tigchelaar1712
Level 1
Topicstarter

Dank voor jullie antwoord ik wacht het rustig af

0 Kudos
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

@Bert  en ik zaten hetzelfde te doen in hetzelfde topic. 😀

Meindert
Community Moderator
Community Moderator

Hallo @Tigchelaar1712 , wat leuk dat je onze Community hebt gevonden. Welkom hier! Wat leuk dat jij in eerste topic gelijk zoveel hulp krijgt van onze leden.
 

Ik heb de pods voor je opgezegd met een maand opzegtermijn. Je krijgt hierover een bevestiging per mail. Rond de opzegdatum ontvang je van mij een retourdoos om de pods terug te sturen. 
 

Wanneer je in de toekomst weer onze hulp kunt gebruiken of wanneer je anderen van raad kunt voorzien, ben je hier uiteraard altijd van harte welkom!