1
Vraag
2
Reacties
etidoc

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifi pods opzeggen

Wegens verhuizing binnenkort naar een appartement ipv rijtjeshuis vind ik de wifi pods overbodig geworden en wil ze graag terug sturen. 

 

Kan een mod dit even oppakken en mij een retourdoos sturen ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @etidoc
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Zeker kan ik dit verder voor je oppakken. Bij deze heb ik de opzegging voor je ingevoerd per 7 september 2022. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt rond de opzegdatum een retourdoos waarin je de SmartWifi Boosters naar ons kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren.

Mocht je op basis van de informatie/tip van @Ronihd toch besluiten om de SmartWifi Boosters te behouden, laat het mij dan weten. Dan kan ik de opzegging voor je annuleren. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Hoi, 
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.

 

Ik woon ook in een appartement en ik heb toch meerdere wifi punten in mijn huis ook bij mijn buren worden 2 extra pods gebruikt.

En als je appartement +_ 90 M2 beslaat zou ik de pods lekker mee nemen en blijven gebruiken , modem alleen is niet voldoende.

Is maar een tip 😉 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @etidoc
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Zeker kan ik dit verder voor je oppakken. Bij deze heb ik de opzegging voor je ingevoerd per 7 september 2022. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt rond de opzegdatum een retourdoos waarin je de SmartWifi Boosters naar ons kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren.

Mocht je op basis van de informatie/tip van @Ronihd toch besluiten om de SmartWifi Boosters te behouden, laat het mij dan weten. Dan kan ik de opzegging voor je annuleren. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic