Ik heb 3 wifi pods van iemand overgenomen, welke ik probeerde te installeren. Er wordt aangegeven dat deze nog gekoppeld zijn aan een ander modem. De vorige eigenaar geeft aan dat dit GEEN gehuurde pods zijn.
Verneem graag van u.
Alvast dank!
Vriendelijke groet,
L
Heb jij wifipods van een ander overgenomen en wil je deze activeren? Neem contact met ons op via de chat. De medewerker checkt of de wifipod gekoppeld kan worden.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Je kunt hiervoor contact opnemen via de chat in dit topic of het topic waar anoniemforum naar verwijst.
Dank voor uw reactie.
Contact opnemen via de chat lukt niet. Ik heb dit al meermaals geprobeerd vandaag, maar telkens krijg ik
“Op dit moment zijn er geen medewerkers beschikbaar” en kom ik dus niet verder helaas.
Ik heb inmiddels mijn serienummers onder persoonlijke opmerkingen, persoonlijke webpagina en over jezelf genoteerd (er paste maar 1 serienummer onder persoonlijke opmerkingen, ik heb 3 wifi pods…).
Weet iemand of het ook via deze weg opgepakt kan worden en wat ik daar dan voor moet doen? Zag zoiets onder de link van Bert. Wordt dit automatisch vanuit hier opgepakt of moet ik hier iemand een bericht voor sturen?
Wederom alvast dank!
Een Ziggo moderator krijgt je bericht vanzelf onder ogen en zal de nodige stappen zetten om alle gegevens te verkrijgen.
Dank Bert voor de verduidelijking. Wacht ik de Ziggo moderator even af.
Goedemiddag @L.
Helaas moet ik concluderen dat je in deze een kat in de zak hebt gekocht en we deze melding hebben doorgezet naar ons fraudemeldpunt.
De verkopende partij heeft de pods bewust en expliciet in huur vorm afgenomen, dus er zal contact worden gelegd met de verkoper en hiervan zal door ons aangifte worden gedaan.
Wellicht dat je nog contact kan opnemen met de verkoper om hier samen uit te komen, maar wij kunnen de pods niet ontkoppelen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.