Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Geachte Ziggo moderator, svp het verzoek om mijn twee destijds gekochte wifi pods te ontkoppelen zodat ik deze bij familie met ziggo account kan aansluiten.
Ik heb zelf een mesh.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Helemaal super dat je ze al op de post hebt gedaan, @Mythos . Dan moeten ze nu alleen nog opgezegd worden. Dat ga ik gelijk voor je regelen ;-). Je krijgt zo een bevestiging per mail van de opzegging!
Als je nog vragen hebt, geef een gil.
Anders wens ik je een hele fijne zondag verder!
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
Zorg dat de serienummers van de pods tussen haakjes achter je huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
@Mythos goed dat je het aangeeft.
Let wel, de wifipods moeten inderdaad ook echt gekocht zijn, zoals je zegt, en mogen niet als huurvariant zijn geregistreerd. We horen het graag!
Geachte Ziggo moderator Bert en Jacob . Momenteel kan ik helaas niet meer inloggen op de community , weet niet waarom en nieuw wachtwoord gaat niet meer. Ben nu via "mijn Ziggo ' ingelogd. In antwoord op uw vraag of de pods destijds gekocht zijn, kan ik u melden dat ik enkele jaren geleden de wifi pods Powerline PG-9072LG-ZG heb gekocht ( kosten waren toen iets van €98,- ). Van ziggo kreeg ik later toen de melding dat ik gratis de PODS kon aanvragen / ter vervanging van de Powerline wifi . Dus nu zou ik graag willen dat de huidige wifi Pods worden ontkoppelt van mijn account .
nr 32 ( XAAK10541952 XAAK10541905 )
Hoi Jacob , ze staan niet als huur geregistreerd en dus niet in rekening gebracht op mijn ziggo factuur . Had eerst de Powerline gekocht voor €98,- en daarna na bericht van Ziggo dat ik gratis kon wisselen naar de wifi pods
Of ik ben gek, maar dan heb je toch de Powerline PG-9072LG-ZG gekocht en de andere in bruikleen?
Hoe staan ze in je Mijn Ziggo?
In bruikleen als hieronder:
Op de factuur staat in bruikleen als volgt:
Ja staan idd als bruikleen. Jammer dat een ander er dan geen gebruik van kunnen maken. Ging er van uit dat de pods dan in de plaats van mijn gekochte Powerline kwamen. Overigens heb ik de pods amper een paar weken gebruikt vanwege het feit dat ik de Tplink M5 had gekocht en dus de pods niet meer in gebruik heb gehad. Ik neem aan dat ik de Powerline wel bij mijn familielid kan installeren ? Of is er toch een mogelijkheid dat de pods worden ontkoppeld?
Als de pods in bruikleen zijn worden ze niet vrijgegeven, de powerline kan je natuurlijk wel bij je familie installeren.
De WifiPods heb je van Ziggo in bruikleen, is inmiddels duidelijk geworden @Mythos . Deze kun je dus niet bij iemand anders thuis installeren, want we kunnen deze niet ontkoppelen. Als jij niets met de Smartwifi Pods doet, kun je deze opzeggen onder je abonnement. Je moet de Pods dan terugsturen naar Ziggo.
Laat je weten of dat de bedoeling is? Ik kan de opzegging dan voor je in orde maken.
Ja jammer dan. Ze lagen al meer dan een jaar in de kast in doos. Dus meld ze maar af op mijn account.
En geef het antwoordnummer maar door.
@Mythos Waarschijnlijk krijg je vanzelf een retour doos, maar je kunt ze na het bericht van afmelding ook sturen naar: Apparaat terugsturen | Klantenservice | Ziggo
Stuur de apparatuur in een stevige doos naar ons terug.
Gebruik de doos die je van ons ontvangt of de originele doos.
Als je die niet (meer) hebt, kun je ook een andere passende doos gebruiken.
Stuur de apparatuur naar dit adres:
Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray
Of download het retourformulier:
Tips voor het terugsturen:
Hoi Marije , inmiddels de pods teruggestuurd op 28 april 22 , heb bewijs van post nl . dus graag opzeggen.
Helemaal super dat je ze al op de post hebt gedaan, @Mythos . Dan moeten ze nu alleen nog opgezegd worden. Dat ga ik gelijk voor je regelen ;-). Je krijgt zo een bevestiging per mail van de opzegging!
Als je nog vragen hebt, geef een gil.
Anders wens ik je een hele fijne zondag verder!
Bedankt
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...