1
Vraag
2
Reacties
Mythos

Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Wifi pods ontkoppelen van mijn account

Geachte Ziggo moderator, svp het verzoek om mijn twee destijds gekochte wifi pods te ontkoppelen zodat ik deze bij familie met ziggo account kan aansluiten.

Ik heb zelf een mesh. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4236Posts
  • 580Oplossingen
  • 1519Likes

Helemaal super dat je ze al op de post hebt gedaan, @Mythos . Dan moeten ze nu alleen nog opgezegd worden. Dat ga ik gelijk voor je regelen ;-). Je krijgt zo een bevestiging per mail van de opzegging! 

Als je nog vragen hebt, geef een gil. 

Anders wens ik je een hele fijne zondag verder! 

Bekijk in context

15 Reacties 15
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 72614Posts
  • 5005Oplossingen
  • 20816Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

Zorg dat de serienummers van de pods tussen haakjes achter je huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 3587Posts
  • 296Oplossingen
  • 1374Likes

@Mythos goed dat je het aangeeft.

Let wel, de wifipods moeten inderdaad ook echt gekocht zijn, zoals je zegt, en mogen niet als huurvariant zijn geregistreerd. We horen het graag!

Mythos
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Geachte Ziggo moderator Bert en Jacob .  Momenteel kan ik helaas niet meer inloggen op de community , weet niet waarom en nieuw wachtwoord gaat niet meer. Ben nu via "mijn Ziggo ' ingelogd. In antwoord op uw vraag of de pods destijds gekocht zijn, kan ik u melden dat ik enkele jaren geleden de wifi pods Powerline PG-9072LG-ZG heb gekocht ( kosten waren toen iets van €98,- ). Van ziggo kreeg ik later toen de melding dat ik gratis de PODS kon aanvragen / ter vervanging van de Powerline wifi . Dus nu zou ik graag willen dat de huidige wifi Pods worden ontkoppelt van mijn account . 

nr 32  ( XAAK10541952  XAAK10541905 ) 

Mythos
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Hoi Jacob , ze staan niet als huur geregistreerd en dus niet in rekening gebracht op mijn ziggo factuur . Had eerst de Powerline gekocht voor €98,- en daarna na bericht van Ziggo dat ik gratis kon wisselen naar de wifi pods 

Tjeerd85

Level 12
  • 679Posts
  • 62Oplossingen
  • 360Likes

Of ik ben gek, maar dan heb je toch de Powerline PG-9072LG-ZG gekocht en de andere in bruikleen? 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 72614Posts
  • 5005Oplossingen
  • 20816Likes

Hoe staan ze in je Mijn Ziggo?

In bruikleen als hieronder:

Bert_0-1682438554839.png

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 72614Posts
  • 5005Oplossingen
  • 20816Likes

Op de factuur staat in bruikleen als volgt:

Bert_1-1682454466629.png

Mythos
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ja staan idd als bruikleen. Jammer dat een ander er dan geen gebruik van kunnen maken. Ging er van uit dat de pods dan in de plaats van mijn gekochte Powerline kwamen. Overigens heb ik de pods amper een paar weken gebruikt vanwege het feit dat ik de Tplink M5 had gekocht en dus de pods niet meer in gebruik heb gehad. Ik neem aan dat ik de Powerline wel bij mijn familielid kan installeren ? Of is er toch een mogelijkheid dat de pods worden ontkoppeld?  

Tjeerd85

Level 12
  • 679Posts
  • 62Oplossingen
  • 360Likes

Als de pods in bruikleen zijn worden ze niet vrijgegeven, de powerline kan je natuurlijk wel bij je familie installeren. 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4236Posts
  • 580Oplossingen
  • 1519Likes

De WifiPods heb je van Ziggo in bruikleen, is inmiddels duidelijk geworden @Mythos . Deze kun je dus niet bij iemand anders thuis installeren, want we kunnen deze niet ontkoppelen. Als jij niets met de Smartwifi Pods doet, kun je deze opzeggen onder je abonnement. Je moet de Pods dan terugsturen naar Ziggo. 

Laat je weten of dat de bedoeling is? Ik kan de opzegging dan voor je in orde maken. 

Mythos
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ja jammer dan. Ze lagen al meer dan een jaar in de kast in doos. Dus meld ze maar af op mijn account.

En geef het antwoordnummer maar door.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 72614Posts
  • 5005Oplossingen
  • 20816Likes

@Mythos Waarschijnlijk krijg je vanzelf een retour doos, maar je kunt ze na het bericht van afmelding ook sturen naar: Apparaat terugsturen | Klantenservice | Ziggo

Waar stuur je de apparatuur naartoe?

Stuur de apparatuur in een stevige doos naar ons terug.

Gebruik de doos die je van ons ontvangt of de originele doos.

Als je die niet (meer) hebt, kun je ook een andere passende doos gebruiken. 

Stuur de apparatuur naar dit adres:

Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray

Of download het retourformulier:

Tips voor het terugsturen:

• Plaats het apparaat inclusief de voeding (ook de smartcard en afstandsbediening in het geval van een mediabox) in de doos.
  • Op postnl.nl kun je de adressen en openingstijden van alle servicepunten in de buurt vinden.
  • Lever de doos in bij een PostNL Servicepunt naar keuze of aan de PostNL pakketbezorger bij je in de wijk en stuur de apparatuur gratis retour.
  • Vraag bij het PostNL Servicepunt of aan de PostNL Pakketbezorger altijd om een afleverbewijs als bevestiging en bewaar dit goed.
Mythos
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Hoi Marije , inmiddels de pods teruggestuurd op 28 april 22 , heb bewijs van post nl . dus graag opzeggen. 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4236Posts
  • 580Oplossingen
  • 1519Likes

Helemaal super dat je ze al op de post hebt gedaan, @Mythos . Dan moeten ze nu alleen nog opgezegd worden. Dat ga ik gelijk voor je regelen ;-). Je krijgt zo een bevestiging per mail van de opzegging! 

Als je nog vragen hebt, geef een gil. 

Anders wens ik je een hele fijne zondag verder! 

Mythos
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Bedankt 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic