janlux

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wifi pods ontkoppelen. Waar moet ik zijn

Ik heb op marktplaats drie smartWifi pods gekocht. Deze kon ik zelf niet instaleren omdat ze nog verbonden waren met een ander modem. Ik heb de verkoper daarop gevraagd ze te laten ontkoppelen.

Hij heeft contact opgenomen met Ziggo om de pods te ontkoppelen. Nu probeer ik al enkele dagen of ik ze nu wel kan opnemen in mijn netwerk maar ik blijf de mededeling krijgen dat de pods nog verboden zijn met een ander modem en dus niet geïnstalleerd kunnen worden.

Serie nummers toegevoegd aan mijn profiel.

 

Alvast bedankt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 299Posts
  • 45Oplossingen
  • 145Likes

Hartelijk welkom op de Community, @janlux

Wat balen dat het niet wil lukken met de WIFI pods die je op marktplaats hebt gekocht. Ik heb de serienummers voor je opgezocht, en deze zijn inderdaad nog verbonden aan een ander klantnummer. Deze klant heeft de pods bij ons in bruikleen, dus zijn eigendom van Ziggo. Het is helaas niet mogelijk om de pods aan jouw klantnummer te koppelen. Hopelijk kun je hier op een goede manier uitkomen met de verkoper. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.

 

Als ze gekocht zijn van Ziggo, door de vorige eigenaar, dan kunnen ze vrijgegeven worden.

Als ze in bruikleen zijn genomen van Ziggo, door de vorige eigenaar, dan kunnen ze niet vrijgegeven worden.

janlux
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je. Volgens de verkoper had hij ze zakelijk gekocht maar niet meer nodig.

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

een verkopen kan veel zeggen, ( wat dus niet altijd de waarheid is)

 

een ziggo moderator kan dit voor u bevestigen/nakijken

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 299Posts
  • 45Oplossingen
  • 145Likes

Hartelijk welkom op de Community, @janlux

Wat balen dat het niet wil lukken met de WIFI pods die je op marktplaats hebt gekocht. Ik heb de serienummers voor je opgezocht, en deze zijn inderdaad nog verbonden aan een ander klantnummer. Deze klant heeft de pods bij ons in bruikleen, dus zijn eigendom van Ziggo. Het is helaas niet mogelijk om de pods aan jouw klantnummer te koppelen. Hopelijk kun je hier op een goede manier uitkomen met de verkoper. 

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

best wel jammer hoe mensen dus niet eerlijk hierover zijn en de koper er dan niks mee kan ☹️

janlux
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor de moeite. 

Uitgelicht topic