1
Vraag
2
Reacties
Tohex

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wifi pods geen verbinding

Ik hem sinds deze week 2 pods ontvangen en geïnstalleerd. De app op mijn telefoon etc. Alles ging goed. Ik zie de pods ook in mijn app staan. Echter, ik zie dat al mijn apparaten (telefoon, iPad, media box allemaal nog steeds contact hebben met de witte smartwifi modem. Ik heb de pods veel dichter bij staan (1e verdieping), waarom koppelt de bv iPad dan niet met deze pod maar nog steeds met de modem? Dan heb je toch een beter wifi signaal? Of zie ik dit verkeerd? Dan heb ik dus de pods helemaal niet nodig..?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Het mesh systeem kijkt waar de apparatuur het meest gebruikt wordt en verdeeld, zo nodig, de apparatuur over het modem en de pods voor 1 de beste stabiliteit en 2 snelheid.

Als een bepaalde verbinding nog voldoende is voor wat je met een apparaat doet, dan blijft die verbinding hangen, als je meer wilt doen dan de verbinding aankan, dan geeft het mesh systeem een ander wifipunt en maak je daarmee verbinding.

Het kan tot een paar dagen duren voordat het hele mesh systeem maximaal werkt.

 

Ik test het wel eens door de wifiverbinding te verbreken en vlak bij een pod de verbinding weer te maken.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23613Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

De Smart Wifi App en de Pods hebben wat conflicten met elkaar, wat je beste kan doen is even het modem herstarten, en daarna je Pods uit het stopcontact voor minuut of 2 en dan weer weer in stopcontact nadat je modem weer online is, dan de Smart Wifi App er proberen te openen en scannen van de Pods.

 

Mocht dit niet werken dan heeft @Bert  Hopelijk nog wel wat tips in huis voor je.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Het mesh systeem kijkt waar de apparatuur het meest gebruikt wordt en verdeeld, zo nodig, de apparatuur over het modem en de pods voor 1 de beste stabiliteit en 2 snelheid.

Als een bepaalde verbinding nog voldoende is voor wat je met een apparaat doet, dan blijft die verbinding hangen, als je meer wilt doen dan de verbinding aankan, dan geeft het mesh systeem een ander wifipunt en maak je daarmee verbinding.

Het kan tot een paar dagen duren voordat het hele mesh systeem maximaal werkt.

 

Ik test het wel eens door de wifiverbinding te verbreken en vlak bij een pod de verbinding weer te maken.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic