maurice1987

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifi pods combineren met eigen router

goedemiddag

Ik ben pas nieuwe klant maar ook ik blijk problemen te hebben dat ik me pods niet in bridge mode kan gebruiken.

Ik heb deze gekregen als nieuwe klant.

is het mogelijk om deze ook in te ruilen voor de SmartWifi TP Link Deco's. want mijn modem staat in bridge mode.

 

mvg maurice

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19161Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7271Likes

Goedemorgen @maurice1987 en een warm welkom op de Community,

Super dat je dit forum ontdekt hebt voor het stellen van je hulpvraag! Allereerst heb ik even een blik geworpen op de verbinding tussen het SmartWifi modem en ons netwerk, en dat ziet er verder prima uit. Ik begrijp uit je bericht dat de SmartWifiPods in jouw netwerksituatie niet handig zijn en dat je liever de TP Link Deco's ontvangt.Ik heb de TP Link Deco's direct voor je opgestuurd. Binnen 2 a 3 dagen ontvang je de TP Link Deco's met de pakketbezorging van Post NL in huis. 

 

De SmartWifiPpods stuur je kosteloos retour naar onderstaande retouradres. Er is een retourdoos onderweg waarin je de Pods kunt retourneren.

 

XPO/Ziggo

Antwoordnummer 1070

5800VB Venray 

Let op: bewaar het afgiftebewijs wat je ontvangt bij het terugsturen van de WifiPods goed. Hiermee toon je aan dat de apparaten ingeleverd zijn. Tip: maak gelijk een foto van het afgiftebewijs met je smartphone of camera. 

Laat je onder dit topic weten hoe de TP Link Deco's jou bevallen? Op deze pagina staat alvast een uitleg over het installeren v.d. TP Link Deco's. En kijk ook alvast naar de uitgebreide info in dit topic. 

Bekijk in context

12 Reacties 12
Gio2903

Level 17
  • 3124Posts
  • 160Oplossingen
  • 2219Likes

de tp link deco's huren kost 2,50 per maand, naar mijn weten kun je deze niet gratis krijgen

maurice1987
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi @Gio2903, Nee klopt dat is normaal gesproken ook, maar ik had als cadeau toen ik klant werd bij mijn contract 2 pods gehad net zolang ik klant blijf, ( gratis) maar ik wist niet dat deze niet werkte op de bridge modus, vandaar mijn vraag of ik deze dan kan ruilen.

 

 

Gio2903

Level 17
  • 3124Posts
  • 160Oplossingen
  • 2219Likes

een moderator kan hier het best antwoord op geven. tp link deco's worden niet zomaar gratis gegeven. dat je de modem in bridge gebruikt is natuurlijk een eigen keus. in de andere topics hierover zie ik de mods reageren dat het helaas niet kan, dus kleine kans dat jij ze wel gratis krijgt ipv de pods 😉

maurice1987
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik zal is met de klantenservice contact op gaan nemen. Want ben nu paar weken lid van ziggo. En had vanaf begin al probleem met het internet. ziggo kwam er ook niet uit. Had geen of langzaam internet. 
mij overleg met de helpdesk heb ik gevraagd of ik op me router het kon proberen. Nadat hun hem in bridge mode hebben gezet. Heb ik nog contact gehad en gezegd dat nu wel alles goed werkt. Hun rade mijn toen aan om de router dan te gebruiken. Maar de WiFi is niet super sterk daar wil ik de pods voor gebruiken.  Niet verteld dat het niet meer werkte  

dus echt eigen keus was het niet maar wel

de oplossing.

daarom hoop ik dat ziggo mij wilt helpen 

Gio2903

Level 17
  • 3124Posts
  • 160Oplossingen
  • 2219Likes

traag of langzaam internet met de connectbox is vreemd. is je aop wel van deze tijd (plek waar de groene kabel binnenkomt)? kan ook eventueel een kabelschade of brakke modem zijn. maargoed, misschien kan een moderator het alsnog voor je regelen natuurlijk

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19161Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7271Likes

Goedemorgen @maurice1987 en een warm welkom op de Community,

Super dat je dit forum ontdekt hebt voor het stellen van je hulpvraag! Allereerst heb ik even een blik geworpen op de verbinding tussen het SmartWifi modem en ons netwerk, en dat ziet er verder prima uit. Ik begrijp uit je bericht dat de SmartWifiPods in jouw netwerksituatie niet handig zijn en dat je liever de TP Link Deco's ontvangt.Ik heb de TP Link Deco's direct voor je opgestuurd. Binnen 2 a 3 dagen ontvang je de TP Link Deco's met de pakketbezorging van Post NL in huis. 

 

De SmartWifiPpods stuur je kosteloos retour naar onderstaande retouradres. Er is een retourdoos onderweg waarin je de Pods kunt retourneren.

 

XPO/Ziggo

Antwoordnummer 1070

5800VB Venray 

Let op: bewaar het afgiftebewijs wat je ontvangt bij het terugsturen van de WifiPods goed. Hiermee toon je aan dat de apparaten ingeleverd zijn. Tip: maak gelijk een foto van het afgiftebewijs met je smartphone of camera. 

Laat je onder dit topic weten hoe de TP Link Deco's jou bevallen? Op deze pagina staat alvast een uitleg over het installeren v.d. TP Link Deco's. En kijk ook alvast naar de uitgebreide info in dit topic. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19161Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7271Likes

@maurice1987 We zijn heel benieuwd of het gelukt is met het installeren van de TP Link Deco's en of het allemaal bevalt. Laat je het weten?

BruinsPater

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb het zelfde probleem en zou ook graag de smart wifi pods omruilen voor de TP-link deco's

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

@BruinsPater heeft ook een eigen topic over dit onderwerp, het is makkelijker om daar te reageren, dan lopen zaken niet door elkaar: SmartWifi pods werken niet op eigen router - Ziggo Community

bluevoice

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb dezelfde vraag, ik gebruik de Ziggo router in bridge modus en een eigen Apple router. Ik heb twee WiFi pods ontvangen en deze werken niet met mijn combinatie. Is het mogelijk om deze om te ruilen tegen de tp link deco's? Alvast bedankt voor je reactie!

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hi @bluevoice!

Als je liever TP Link hebt, dan is omruilen vast een optie! Ik zie dat het om een Zakelijk abonnement gaat en daar zijn de Pods gratis in bruikleen opgestuurd. Ik kan de TP Link niet gratis naar je opsturen dus ik wil je adviseren om mijn Zakelijke collega's even te bellen! Die kunnen het vast voor je regelen! 

bluevoice

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blijkbaar niet, zie reactie Ziggo, maar laat het ook maar zitten. Blij maken met een dooie mus. Ik had al gezegd dat ze deze niet op moesten sturen want ik heb er niets aan. Zelf kwamen ze niet op de TP Link. Ik stuur de pods vandaag weer terug op. 

bluevoice_0-1695100552532.png

 

 

Uitgelicht topic