Goedemorgen @maurice1987 en een warm welkom op de Community,
Super dat je dit forum ontdekt hebt voor het stellen van je hulpvraag! Allereerst heb ik even een blik geworpen op de verbinding tussen het SmartWifi modem en ons netwerk, en dat ziet er verder prima uit. Ik begrijp uit je bericht dat de SmartWifiPods in jouw netwerksituatie niet handig zijn en dat je liever de TP Link Deco's ontvangt.Ik heb de TP Link Deco's direct voor je opgestuurd. Binnen 2 a 3 dagen ontvang je de TP Link Deco's met de pakketbezorging van Post NL in huis.
De SmartWifiPpods stuur je kosteloos retour naar onderstaande retouradres. Er is een retourdoos onderweg waarin je de Pods kunt retourneren.
XPO/Ziggo
Antwoordnummer 1070
5800VB Venray
Let op: bewaar het afgiftebewijs wat je ontvangt bij het terugsturen van de WifiPods goed. Hiermee toon je aan dat de apparaten ingeleverd zijn. Tip: maak gelijk een foto van het afgiftebewijs met je smartphone of camera.
Laat je onder dit topic weten hoe de TP Link Deco's jou bevallen? Op deze pagina staat alvast een uitleg over het installeren v.d. TP Link Deco's. En kijk ook alvast naar de uitgebreide info in dit topic.