Hoi.
Ik zie dat de gekochte pods. ook al 2e hands aangeboden worden.nu las ik ergens dat als de pods ingesteld zijn bij de eerste koper deze niet terug kunt zetten naar fabrieksstand.en niet gebruikt kunnen worden. dat dat moet aangevraagd worden bij ziggo.klopt dat ??
Zijn die pods even goed als de tplink m5?
Groetjes Jan
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Voor zover ik weet zijn de pods nu niet te installeren als je die op marktplaats koopt.
Ik weet niet of die vrijgegeven worden door Ziggo, daar is nog geen informatie over bekend, althans, ik ben het nog nergens tegengekomen.
Wezenlijk zouden ze alleen in bruikleen moeten worden aangeboden zeker omdat je er bij andere providers waarschijnlijk niks aan hebt.
Zie de voorwaarden.
De pods zijn mogelijk iets beter dan de M5 hoewel de specificaties nog niet te vinden zijn.
@RoWi. De specificaties van de pods:
Wifi / Ethernet specs:
Dual Band – 2x2 2.4Ghz en 4x4 5Ghz MIMO 802.11 B/G/N/AC
2.4GHz - 20/40MHz en 5 GHz - 20/40/80MHz
AC2100 Gigabit Wifi (300+1733 Mbps)
Ethernet: 100/1000Mbps
Beveiliging:
WPA2-PSK (AES)
SPI Firewall
VPN passthrough
Processor: ARM a7 – 900MHz
RAM Memory: 256MB
QoS: WMM, DSCP en 802.1p
Jammer dat dit niet onder het kopje specificaties staat van het product.
Bedankt voor het delen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.