Dorus2

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifi pods aansluiten op een vervangen modem

Afgelopen dinsdag een nieuw smart modem (zwart) geplaatst de vorige witte was kapot. Op de oude modem had ik 2 wifi pods die goed werkte. Na installatie van het nieuwe modem krijg ik ze niet meer werkend. Ook niet na opnieuw opstarten en een keer een reset. Servicedesk zegt dat ik geduld moet hebben. Maar na 2 1/2dag werkt het nog niet. Kan iemand mij helpen. 

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

 

Zet de serienummers tussen haakjes achter je huisnummer in je profiel van dit forum.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Dorus2 welkom hier en goed dat je het even komt aangeven. Sorry voor dit gedoe! Je wil natuurlijk dat de Wifipods ook op je nieuwe modem lekker draaien.

Vaak hangt dit samen met de stand van zaken in je Mijn Ziggo. Staat daar je nieuwe modem al actief? En bij het koppelen, welke (fout?)melding krijg je precies? 

Uitgelicht topic