Vraag
Reacties
Oplossing
podsmaster123
Level 1

Wifi pods: Niet mogelijk om toe te voegen in de Smart Wifi App

Ik kan geen Ziggo pods toevoegen. 

Heb zde app gedownload maar blijf hangen.

Heb ook geen optie om de pods toe te voegen met 3 puntjes. 

 

 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Ik zag ergens dat de reset knop achterop 30 seconden indrukken een oplossing bood.

Bekijk in context

0 Kudos
5 Reacties 5
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Heb je het modem al een keer 30 seconden van de stroom gehad?

0 Kudos
podsmaster123
Level 1
Topicstarter

ja net gedaan, nog steeds het zelfde

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Ik zag ergens dat de reset knop achterop 30 seconden indrukken een oplossing bood.

0 Kudos
Mariska
Community Developer
Community Developer

Hey goedemorgen @podsmaster123 en welkom hier! 

Zo te zien heb je Bert zijn antwoord als de oplossing gekozen. Just to be sure, alles werkt nu zoals het hoort? Of kunnen we nog ergens mee helpen? 

0 Kudos