1
Vraag
2
Reacties
podsmaster123

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifi pods: Niet mogelijk om toe te voegen in de Smart Wifi App

Ik kan geen Ziggo pods toevoegen. 

Heb zde app gedownload maar blijf hangen.

Heb ook geen optie om de pods toe te voegen met 3 puntjes. 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Ik zag ergens dat de reset knop achterop 30 seconden indrukken een oplossing bood.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Heb je het modem al een keer 30 seconden van de stroom gehad?

podsmaster123
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ja net gedaan, nog steeds het zelfde

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Ik zag ergens dat de reset knop achterop 30 seconden indrukken een oplossing bood.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5736Posts
  • 596Oplossingen
  • 3324Likes

Hey goedemorgen @podsmaster123 en welkom hier! 

Zo te zien heb je Bert zijn antwoord als de oplossing gekozen. Just to be sure, alles werkt nu zoals het hoort? Of kunnen we nog ergens mee helpen? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic