Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik kan geen Ziggo pods toevoegen.
Heb zde app gedownload maar blijf hangen.
Heb ook geen optie om de pods toe te voegen met 3 puntjes.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik zag ergens dat de reset knop achterop 30 seconden indrukken een oplossing bood.
Heb je het modem al een keer 30 seconden van de stroom gehad?
ja net gedaan, nog steeds het zelfde
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Ik zag ergens dat de reset knop achterop 30 seconden indrukken een oplossing bood.
Hey goedemorgen @podsmaster123 en welkom hier!
Zo te zien heb je Bert zijn antwoord als de oplossing gekozen. Just to be sure, alles werkt nu zoals het hoort? Of kunnen we nog ergens mee helpen?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...