Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik wil graag mijn wifi pod opzeggen en retour sturen.
Ik gebruik het helemaal niet.
Hoe doe ik dit ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Marja1972
Een warm welkom hier op de Ziggo Community.
Het is zonde om je abonnement op de SmartWifi pod te behouden als je hier helemaal geen gebruik van maakt. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hier zo nog een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je automatisch een retourdoos waarin je de pod naar ons kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren 🙂
Een Ziggo moderator kan hem afzeggen en een retourdoos toesturen.
Een Ziggo moderator komt hier over een paar werkdagen langs om naar je vraag te kijken.
Hi @Marja1972
Een warm welkom hier op de Ziggo Community.
Het is zonde om je abonnement op de SmartWifi pod te behouden als je hier helemaal geen gebruik van maakt. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hier zo nog een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je automatisch een retourdoos waarin je de pod naar ons kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren 🙂
Super !! Dank je wel Cecilia
Wij willen ook de wifi pods terugsturen. Gebruiken ze niet en willen er dus ook niet voor gaan betalen.
Yes @bijl199 ik zie dat de opzegging voor jou al in orde is gemaakt :d
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...