Ik wil graag mijn wifi pod opzeggen en retour sturen.
Ik gebruik het helemaal niet.
Hoe doe ik dit ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Marja1972
Een warm welkom hier op de Ziggo Community.
Het is zonde om je abonnement op de SmartWifi pod te behouden als je hier helemaal geen gebruik van maakt. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hier zo nog een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je automatisch een retourdoos waarin je de pod naar ons kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren 🙂
Hoi @De Koning welkom op de Ziggo Community. Als je geen gebruik (meer) maakt van de pods is het zonde om ze bij je abonnement te houden. Goed dat je aangeeft deze op te willen zeggen. Dit heb ik voor je in orde gemaakt, je ontvangt van ons per post een retourdoos waarin je de pod retour kunt sturen!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator kan hem afzeggen en een retourdoos toesturen.
Een Ziggo moderator komt hier over een paar werkdagen langs om naar je vraag te kijken.
Hi @Marja1972
Een warm welkom hier op de Ziggo Community.
Het is zonde om je abonnement op de SmartWifi pod te behouden als je hier helemaal geen gebruik van maakt. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hier zo nog een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je automatisch een retourdoos waarin je de pod naar ons kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren 🙂
Super !! Dank je wel Cecilia
Wij willen ook de wifi pods terugsturen. Gebruiken ze niet en willen er dus ook niet voor gaan betalen.
Yes @bijl199 ik zie dat de opzegging voor jou al in orde is gemaakt :d
Gaarne wil ik mijn abonnement op de wifipods opzeggen en terug sturen.
groet De koning
Hoi @De Koning welkom op de Ziggo Community. Als je geen gebruik (meer) maakt van de pods is het zonde om ze bij je abonnement te houden. Goed dat je aangeeft deze op te willen zeggen. Dit heb ik voor je in orde gemaakt, je ontvangt van ons per post een retourdoos waarin je de pod retour kunt sturen!
bedankt voor de snelle reactie.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.