Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb vandaag voor de zoveelste keer weer een nieuwe modem gekregen en geïnstalleerd, omdat ik van de week alleen NPO 1 tv kon kijken en geen internet. Na 1 ½ dag later kon ik eindelijk de Horizon box op fabrieksinstellingen 0000 terug zetten en kon weer op Wifi buitenspots op het internet. Nu na installatie Modem zie ik op de telefoon staan:
Verborgen netwerk ,
2
en hij springt iedere keer op het gast netwerk met de vermelding Zwakke beveiliging
hoe kan deze Dreestrekker geholpen worden.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Laat de telefoon het gastnetwerk vergeten in de Wifi instellingen.
Zit er een netwerkkabel tussen je modem en de Horizon box?
Zo ja, haal die ertussenuit, dat geeft veel internet en TV problemen met de Horizon box.
Waar zie je de melding verborgen netwerk precies staan?
Heb je daar een app voor of is het in de wifi instellingen van de telefoon?
Heb je nog meer wifipunten?
b.v. een SmartWifi pod of een ander mesh systeem, want die hebben verborgen wifipunten voor hun onderlinge communicatie.
Laat de telefoon het gastnetwerk vergeten in de Wifi instellingen.
Zit er een netwerkkabel tussen je modem en de Horizon box?
Zo ja, haal die ertussenuit, dat geeft veel internet en TV problemen met de Horizon box.
bedankt voor het meedenken , gast van telefoon gehaald, maar zit nog wel de melding
verborgen netwerk, ,weet niet hoe ik dat in router moet aanpassen
Waar zie je de melding verborgen netwerk precies staan?
Heb je daar een app voor of is het in de wifi instellingen van de telefoon?
Heb je nog meer wifipunten?
b.v. een SmartWifi pod of een ander mesh systeem, want die hebben verborgen wifipunten voor hun onderlinge communicatie.
Goedemiddag @zomersla en een warm welkom op de Community,
Wat ontzettend vervelend dat het niet wil vlotten met het verbinden van een apparaat op het draadloze netwerk! Zo te lezen heeft expert @Bert al een aantal goede vragen gesteld waarmee je aan de slag kunt. Is het gelukt om het allemaal werkend te krijgen? Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd waar je de melding precies ziet staan.
@zomersla Het is al een poos stil binnen dit topic. Is het inmiddels gelukt om het probleem op te lossen a.d.v. de adviezen die hier gegeven zijn? Als wij jou nog ergens mee kunnen helpen, dan horen wij het graag.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.