Vraag
Reacties
Oplossing
BeetjeDigi
Level 1

Wifi ontvangst steeds weg, ondanks verbinding

Ook sinds plaatsen nieuwe booster van ziggo steeds nog melding op telefoon en tablet, iphone en ipad: verbonden zonder internet.

Al een jaren bestaand fenomeen blijkt uit deze zoektocht . Iemand met een echte oplossing al opgestaan, terwijl ik dat heb gemist? 

Help!!

BeetjeDigi

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
105 Reacties 105
BeetjeDigi
Level 1
Topicstarter

@Paul Ziggo , ik ben zo specifiek in mijn aanvraag voor de monteur, Paul, omdat we door familieomstandigheden heel vaak niet thuis kunnen zijn. 

Alvast dank voor je begrip en hulp. Groet, bD

BeetjeDigi
Level 1
Topicstarter

@Paul Ziggo , @Erik P Ziggo , @Henno , is er zicht op een monteur morgen, lukt dat ?

Groet, beetjeD

0 Kudos
BeetjeDigi
Level 1
Topicstarter

@Henno , @Paul Ziggo , @Erik P Ziggo , @Anne H Ziggo, @ Ziggo ,  beste Hulptroepers,  ik vrees dat alle hulpverlening stopte,  sinds een paar dagen? Hebben jullie de moed opgegeven, en wel allemaal tegelijk?

Vertel me hoe ik een Ziggo moderator een monteur kan laten sturen of hoe ik daar een afspraak mee maak?

Dank zover en hopelijk voor later bij voorbaat.

Groet, beetjeDigi

0 Kudos
Henno
Level 17

@BeetjeDigi “Hebben jullie de moed opgegeven” Nee hoor. 

@Be rt kun jij het verzoek van een hele goede monteur die het netwerk in mag neerleggen bij moderatie?

Bert
Level 21
T.E.A.M.

YEP

Henno
Level 17
Be rt wrote:

YEP

Thanks.

0 Kudos
Mariska
Community Developer
Community Developer

Hi @BeetjeDigi

Ik denk dat je bericht tussen wal en schip is beland, excuus! Ik heb de monteur voor je ingepland voor komende donderdag tussen 08.00 en 13.00 uur. Komt dit je niet goed uit dan kun je de afspraak zelf wijzigen via Mijn Ziggo. Je krijgt nog een email ter bevestiging van de afspraak. 

BeetjeDigi
Level 1
Topicstarter

Geen probleem, Mariska ziggo, hartelijk dank , heb online de afspraak kunnen verzetten naar dinsdag a.s.  Hopelijk komen we dan dichterbij een oplossing, meten is weten, zei de timmerman immers.…

Vriendelijke groet,  beetjeDigi

Henno
Level 17

@BeetjeDigi Laat weten wat de uitkomst van het bezoek van de monteur was, ok?

BeetjeDigi
Level 1
Topicstarter

@Henno en alle meedenkers en - schrijvers, zal zeker de resultaten melden en hopelijk kunnen melden dat het t3 of wat-het-dan-ook-voor-probleem-mag-zijn, is opgelost.

Nogmaals dank voor de geleverde energie en gedeelde wijsheden (al dan niet her- of erkend).

Groet, en tot dinsdag, beetjeDigi

Tom.
Level 18

Is je modem profiel inmiddels omgezet naar ipv4?

0 Kudos
BeetjeDigi
Level 1
Topicstarter

Hallo Tom, zaterdag zijn we weer thuis, dan zal ik dat proberen. Advies hoe dat te doen? Inloggen in 192.enz in de modem en dan handmatig bij DHCP bij geavanceerd en of draadloos? En dan 4 i.p.v 6 instellen?

Alvast en alweer dank !

0 Kudos
Tom.
Level 18

Dat kan alleen een moderator of klantenservice doen?

0 Kudos
BeetjeDigi
Level 1
Topicstarter

Dan vertrouw ik dinsdag op de monteur (en hij hopelijk terecht op de moderator).

Bedankt weer voor de support.

En.....?.wordt vervolgd,  met goed gevolg hopelijk...

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @BeetjeDigi, ik zie dat de monteur geen oorzaak heeft kunnen vinden. Tijdens zijn bezoek heeft hij geen problemen gezien in jouw verbinding, maar dat is natuurlijk een momentopname.

Ik start een meting tussen ons en jouw modem om de verbinding naar buiten toe even goed in de gaten te houden. Kun jij voorbeelden geven (na vandaag 15:30) van momenten - datum+tijdstip- waarop jij problemen met je verbinding ervaart?

 

ps: je modem heeft al een IPv4 only profiel.

BeetjeDigi
Level 1
Topicstarter

Beste MarkZiggo en andere meedenkers, na een paar keertjes opstarten en enkele professionele aanpassingen via de laptop en onze Indiase vakbroeders gaf de bekabelde en de wifi verbindingen een goede indruk. Tot donderdagmiddag niet thuis, maar vanaf dat moment zal ik zeker een lijst met (hopelijk weinig ) meldingen van storingen bijhouden en hier plaatsen. Dank allemaal nogmaals voor de geleverde hulp en suggesties en steunbetuigingen. Wordt (hopelijk alleen nog positief) vervolgd. Groet, beetjeDigi

BeetjeDigi
Level 1
Topicstarter

Half uurtje thuis, op wifi thuis gegaan.

 

16.28 u. Eerste probleempje met Iphone. Lang "draaien" voor website is gevonden.

Geen probleem met Samsung tablet en telefoon.

 

We houden het bij, mee-kijkers. 

Fijne donderdagse avond allemaal. 

Groet, BeetjeDigi 

0 Kudos
BeetjeDigi
Level 1
Topicstarter

12.59u Iphone probleem  met site weerbericht.  Eerst in vliegtuigmodus zetten, dan wel verbinding.

0 Kudos
Tom.
Level 18

Zou je het volgende willen proberen?

Op deze wijze heb ik al vaker netwerk problemen van ios apparaten van anderen verholpen.

(Je moet na deze stappen wel opnieuw je wifi wachtwoord invullen)

 

0 Kudos
BeetjeDigi
Level 1
Topicstarter

Hallo Tom,

Instructies opgevolgd en zowel Ippad als -phone onder handen genomen.  

Resultaten worden afgewacht en zeker gedeeld.

Dank, kanjer(s) voor alle (geestige en -elijke) support. 

Fijn weekend, BeetjeDigi 

0 Kudos