Ook sinds plaatsen nieuwe booster van ziggo steeds nog melding op telefoon en tablet, iphone en ipad: verbonden zonder internet.
Al een jaren bestaand fenomeen blijkt uit deze zoektocht . Iemand met een echte oplossing al opgestaan, terwijl ik dat heb gemist?
Help!!
BeetjeDigi
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Paul Ziggo , ik ben zo specifiek in mijn aanvraag voor de monteur, Paul, omdat we door familieomstandigheden heel vaak niet thuis kunnen zijn.
Alvast dank voor je begrip en hulp. Groet, bD
@Paul Ziggo , @Erik P Ziggo , @Henno , is er zicht op een monteur morgen, lukt dat ?
Groet, beetjeD
@Henno , @Paul Ziggo , @Erik P Ziggo , @Anne H Ziggo, @ Ziggo , beste Hulptroepers, ik vrees dat alle hulpverlening stopte, sinds een paar dagen? Hebben jullie de moed opgegeven, en wel allemaal tegelijk?
Vertel me hoe ik een Ziggo moderator een monteur kan laten sturen of hoe ik daar een afspraak mee maak?
Dank zover en hopelijk voor later bij voorbaat.
Groet, beetjeDigi
@BeetjeDigi “Hebben jullie de moed opgegeven” Nee hoor.
@Be rt kun jij het verzoek van een hele goede monteur die het netwerk in mag neerleggen bij moderatie?
YEP
Be rt wrote:
YEP
Thanks.
Hi @BeetjeDigi!
Ik denk dat je bericht tussen wal en schip is beland, excuus! Ik heb de monteur voor je ingepland voor komende donderdag tussen 08.00 en 13.00 uur. Komt dit je niet goed uit dan kun je de afspraak zelf wijzigen via Mijn Ziggo. Je krijgt nog een email ter bevestiging van de afspraak.
Geen probleem, Mariska ziggo, hartelijk dank , heb online de afspraak kunnen verzetten naar dinsdag a.s. Hopelijk komen we dan dichterbij een oplossing, meten is weten, zei de timmerman immers.…
Vriendelijke groet, beetjeDigi
@BeetjeDigi Laat weten wat de uitkomst van het bezoek van de monteur was, ok?
@Henno en alle meedenkers en - schrijvers, zal zeker de resultaten melden en hopelijk kunnen melden dat het t3 of wat-het-dan-ook-voor-probleem-mag-zijn, is opgelost.
Nogmaals dank voor de geleverde energie en gedeelde wijsheden (al dan niet her- of erkend).
Groet, en tot dinsdag, beetjeDigi
Is je modem profiel inmiddels omgezet naar ipv4?
Hallo Tom, zaterdag zijn we weer thuis, dan zal ik dat proberen. Advies hoe dat te doen? Inloggen in 192.enz in de modem en dan handmatig bij DHCP bij geavanceerd en of draadloos? En dan 4 i.p.v 6 instellen?
Alvast en alweer dank !
Dat kan alleen een moderator of klantenservice doen?
Dan vertrouw ik dinsdag op de monteur (en hij hopelijk terecht op de moderator).
Bedankt weer voor de support.
En.....?.wordt vervolgd, met goed gevolg hopelijk...
Hi @BeetjeDigi, ik zie dat de monteur geen oorzaak heeft kunnen vinden. Tijdens zijn bezoek heeft hij geen problemen gezien in jouw verbinding, maar dat is natuurlijk een momentopname.
Ik start een meting tussen ons en jouw modem om de verbinding naar buiten toe even goed in de gaten te houden. Kun jij voorbeelden geven (na vandaag 15:30) van momenten - datum+tijdstip- waarop jij problemen met je verbinding ervaart?
ps: je modem heeft al een IPv4 only profiel.
Beste MarkZiggo en andere meedenkers, na een paar keertjes opstarten en enkele professionele aanpassingen via de laptop en onze Indiase vakbroeders gaf de bekabelde en de wifi verbindingen een goede indruk. Tot donderdagmiddag niet thuis, maar vanaf dat moment zal ik zeker een lijst met (hopelijk weinig ) meldingen van storingen bijhouden en hier plaatsen. Dank allemaal nogmaals voor de geleverde hulp en suggesties en steunbetuigingen. Wordt (hopelijk alleen nog positief) vervolgd. Groet, beetjeDigi
Half uurtje thuis, op wifi thuis gegaan.
16.28 u. Eerste probleempje met Iphone. Lang "draaien" voor website is gevonden.
Geen probleem met Samsung tablet en telefoon.
We houden het bij, mee-kijkers.
Fijne donderdagse avond allemaal.
Groet, BeetjeDigi
12.59u Iphone probleem met site weerbericht. Eerst in vliegtuigmodus zetten, dan wel verbinding.
Zou je het volgende willen proberen?
Op deze wijze heb ik al vaker netwerk problemen van ios apparaten van anderen verholpen.
(Je moet na deze stappen wel opnieuw je wifi wachtwoord invullen)
Hallo Tom,
Instructies opgevolgd en zowel Ippad als -phone onder handen genomen.
Resultaten worden afgewacht en zeker gedeeld.
Dank, kanjer(s) voor alle (geestige en -elijke) support.
Fijn weekend, BeetjeDigi
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.