1
Vraag
2
Reacties
Josria

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifi ontvangst op mijn laptop

Ik gebruik de Wifi van de connect box [ in de gangkast] op de begane grond voor de internetverbinding met mijn laptop op de eerste verdieping.  Toenemend is de wifi zwak en soms valt het weg.

Ik gebruik een Toshiba laptop met Windows.

Ik probeer nu de wifi te verbeteren door een Ziggo WIFIbooster pod te installeren.

De installatie procedure vraagt om het installeren van een "Ziggo WIFI  app" van Google. Maar daar heb ik kennelijk een Android systeem voor nodig, geen "normaal "windows.

Kent iemand de procedure om de Wifi ontvangst te verbeteren ?

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Is er geen mogelijkheid om een Android toestel of iPhone te gebruiken om de pod te installeren?

Als de pod eenmaal geïnstalleerd is, kan de app weer verwijderd worden, die heeft daarna geen functie voor de verbindingen, behalve kijken welk apparaat met welke wifizender verbonden is.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Is er geen mogelijkheid om een Android toestel of iPhone te gebruiken om de pod te installeren?

Als de pod eenmaal geïnstalleerd is, kan de app weer verwijderd worden, die heeft daarna geen functie voor de verbindingen, behalve kijken welk apparaat met welke wifizender verbonden is.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic