1
Vraag
2
Reacties
JeeWeedeWee

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifi netwerk maken met TP link icm Appe timecapsule en oude (kuchKPN) wifiextenders

Ik ben sinds vorige week over van KPN naar Ziggo. alles helemaal prima.

Echter zit ik met het volgende. Kan ik de Apple timecapsule meelaten doen in het netwerk zonder dat deze de TP-link Deco M4R signalen in de weg gaat zitten?

Heeft iemand ervaring met het in het netwerk opnemen van de KPN ( Arcadyan) wifiversterkers?

Kun je die gemakkelijk koppelen aan de Deco’s?

Ik heb buiten, in de schuur/overkapping ook een Arcadyan wifiversterker staan die bedraad is aangesloten. 

De Timecapsule en de schhr zitten nu aan de connectbox.

Dat heeft de monteur aangesloten en hij zie, dat werkt zoals vanouds. Zend die dan nog steeds de oude netwerknaam uit? (want die zie ik nog wel)

Ik wil alles graag onder een (nieuwe) wifi netwerknaam.

Connectbox = bedraad aangesloten op Apple Timecapsule en Schuur KPN wifi (Arcadyan) en 1 x Deco

Draadloos  2 x Deco en  extra KPN wifiversterker (arcadyan)

 

Ik ben benieuwd naar de reakties.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

aanbevelen is om de wifi van de apple timecapsules en de connectbox uit te schakelen

en alleen de Deco’s te gebruiken als wifi netwerk

de wifi versterker is ook niet aanbevelen  beter daar voor in de plaats een Deco neer zetten zo heb je een groot wifi netwerk wat optimaal werkt

Bekijk in context

1 Reactie 1
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

aanbevelen is om de wifi van de apple timecapsules en de connectbox uit te schakelen

en alleen de Deco’s te gebruiken als wifi netwerk

de wifi versterker is ook niet aanbevelen  beter daar voor in de plaats een Deco neer zetten zo heb je een groot wifi netwerk wat optimaal werkt

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic