Beneden in de huiskamer en keuken hebben wij 5 van die philips wiz e27 colour smart led wifi bulbs en een aurum gateway (energieverbruiksmeter), in de slaapkamer, badkamer en zolder ook philips wiz e27 colour smart led wifi bulbs. Maar van de ene op de andere ochtend deed niks het meer. Daarvoor nooit een enkel probleem gehad met slimme belichting en energieverbruiksmeter. De lampen krijg ik met geen mogelijkheid meer gekoppeld aan de app, de lampen hebben wel verbinding met de modem, maar niet met het internet, dus werken niet. De klantenservice van WiZ connected (app voor de philips lampen) wijst naar problemen in de modem. Een enkele lamp kan misschien defect zijn, maar geen 8 tegelijkertijd. Hetzelfde met de energieverbruiksmeter. Ik heb de modem verscheidene keren minuten lang van het stroom gehad, handmatig gereset, zelfs teruggezet naar fabrieksinstellingen, nieuw netwerk aangemaakt, 5G helemaal uitgezet en alleen 2,4 G aangelaten, maar niks van dat alles helpt. De energieverbruiksmeter is niet meer te zien met de telefoon bij de beschikbare wifi netwerken, is verbonden met een kabel. Heeft wel verbinding met de slimme meter. Wifi op onze telefoons werkt wel gewoon. Wie snapt wat hier aan de hand is?