1
Vraag
2
Reacties
JosJJM

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Wifi kanaal veranderen deco m4

Ik wil startnummer voor 5 Ghz Wifi kanalen veranderen op TP-Link Deco M4 (gekocht bij Ziggo)

Ik heb sinds kort instabiele DECO -connecties vanwege Wifi van ander modem op dezelfde kanalen. Waarschijnlijk omdat een van mijn buren ook TP-Link DECO in gebruik heeft.
Dit onderwerp is op ?? -datum-- ??  eerder aan de orde geweest in de Ziggo Community, maar toen helaas zonder oplossing.

Ik heb hierover deze topic gevonden:
https://community.tp-link.com/en/home/forum/topic/156515

Wanneer is de oplossing/update beschikbaar en hoe ?

ps: : ik zie in Ziggo Community geen datum staan of kijk  ik niet goed ?

bvd en mvg

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Pasi

Level 18
  • 8715Posts
  • 466Oplossingen
  • 4791Likes

Hallo,

"...Ik heb hierover deze topic gevonden: https://community.tp-link.com/en/home/forum/topic/156515 Wanneer is de oplossing/update beschikbaar en hoe ?..."

Heeft TP-link in die link zelf een datum genoemd?

U hebt de Deco misschien wel via Ziggo gehuurd/gekocht, maar qua support/updates/... is de snelste weg, rechtstreeks naar TP-link.
Ziggo is officieel misschien wel het eerste aanspreekpunt, maar daar zal men uw vraag t.z.t. doorzetten naar TP-link. U kan beter rechtstreeks bij TP-link vragen, want dan weet u zeker dat u vraag goed aankomt en dan houd u 'zicht' op uw vraag, terwijl u via Ziggo direct alle overzicht kwijt bent.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Pasi

Level 18
  • 8715Posts
  • 466Oplossingen
  • 4791Likes

Hallo,

"...Ik heb hierover deze topic gevonden: https://community.tp-link.com/en/home/forum/topic/156515 Wanneer is de oplossing/update beschikbaar en hoe ?..."

Heeft TP-link in die link zelf een datum genoemd?

U hebt de Deco misschien wel via Ziggo gehuurd/gekocht, maar qua support/updates/... is de snelste weg, rechtstreeks naar TP-link.
Ziggo is officieel misschien wel het eerste aanspreekpunt, maar daar zal men uw vraag t.z.t. doorzetten naar TP-link. U kan beter rechtstreeks bij TP-link vragen, want dan weet u zeker dat u vraag goed aankomt en dan houd u 'zicht' op uw vraag, terwijl u via Ziggo direct alle overzicht kwijt bent.

JosJJM
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Leverancier (TP Link) heeft nog steeds geen oplossing (wilt niet ? )
Aangezien Ziggo veel reclame maakt voor dit TP -product (overal in huis snelle Wifi) en aangezien ik dit product bij Ziggo heb gekocht, vind ik dat Ziggo 1e aanspreekpunt is

Pasi

Level 18
  • 8715Posts
  • 466Oplossingen
  • 4791Likes

Natuurlijk is Ziggo officieel het aanspreekpunt ( want daar hebt u tenslotte de set gekocht ), maar of Ziggo werkelijk uw vraag direct doorzet?

Tevens zou het mij verbazen, dat Ziggo van derde partij 'zaken' een administratie/lijst bijhoudt van welke gebruikersvragen zijn gesteld en wat eventueel de antwoorden zijn/waren. Dus wordt waarschijnlijk iedere vraag ( m.b.t. derde partij ) als nieuwe vraag behandeld.

Vanuit dat oogpunt, maakt u meer kans om via het TP-link forum uw vraag te stellen.

Overigens is b.v. de mogelijkheid om een kanaal te kiezen, een extra optie en geen bug. Was het een bug, dan zou die z.s.m. opgelost worden door TP-link.
Aangezien de TP-Link M4 een basic set is en juist door de eenvoudige opzet/installatie ook door digibeten ( sorry, maar ik bedoel het positief ) te installeren is, zou een geavanceerde optie als kanaal wijzigen 'een brug te ver zijn'.

Pasi

Level 18
  • 8715Posts
  • 466Oplossingen
  • 4791Likes

**Delete**

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic