Welkom op de Ziggo Community @HD
Tof dat je ons gevonden hebt en dat je jouw problemen hier voorlegt.
Inmiddels heeft @tobiastheebe jouw verbinding onder de loep genomen en hieruit de eerste conclusies getrokken. Het AOP is verouderd. De bekabeling en splitter zijn verouderd en ook het modem kan wel een update gebruiken. Voor al deze "problemen" zijn verschillende handelingen nodig om het opgelost te krijgen. Voor het AOP moet een monteur komen. Het modem, de splitter en kabel kan ik voor je bestellen, maar worden wel apart van elkaar verstuurd.
Voor eerst laat ik het modem omruilen en heb ik een andere splitter en kabel voor je besteld. Bij binnenkomst, mag je alles installeren. Wanneer je alles geïnstalleerd hebt, hoor ik het graag en gaan we een monteur aansturen om het AOP te vervangen. Nu zal je denken: waarom niet gelijk een monteur? De monteur gaat alles controleren. Stel dat jouw eigen bekabeling verouderd is, dan brengt de monteur hiervoor kosten in rekening en dat willen we natuurlijk voorkomen.
Ik hoor dan ook graag weer van je zodra je alles binnen en geïnstalleerd hebt. Lukt het niet met installeren, ook dan horen wij het graag. Eigenlijk horen wij gewoon altijd graag van je 😉