Hallo,
Dit is een openbaar klant helpt klant forum. Waar Ziggo Moderators ( die met [Z]iggo voor hun naam ) doordeweeks vaak binnen 1 werkdag langskomen in ieder nieuw topic. Zij hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.
Als u wilt dat een Ziggo mod direct uw gegevens kan achterhalen, zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Deze gegevens zijn alleen voor hun zichtbaar.
Welke wifi pods hebt u, de zeskantige of de ronde Deco's?
Voor de zeskantige pods, moet u wifi op de Ziggo Modem/Router aanlaten staan.
Gebruikt u de Deco pods, dan kan/moet u de wifi op de ZMR inderdaad beter uitzetten. Tevens moet het eerste Deco station altijd m.b.v. een netwerkkabel verbonden zijn met de ZMR.
Na een fabrieksreset, zal de ZMR standaard wifi weer aanzetten. Nadat u die reset hebt gedaan, moest u toen ook het default wachtwoord weer invoeren en werd er gevraagd voor een nieuw wachtwoord? Zo niet, dan waarschijnlijk geen fabrieksreset gedaan. Duwt u dan het resetknopje langer ( 20 sec ) in.
Voor de Deco's, leest u dit ook eens : Leidraad voor TP-Link DECO