1
Vraag
2
Reacties
jadiwesh

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Wifi hotspots instellen op Huawei P30 pro

Heeft iemand een oplossing g voor mijn probleem probeer WiFi hotspots in te stellen op Huawei P30 pro heb certificaat gedownload en gebruikersnaam en wachtwoord ingevoerd zoals beschreven op hotspots instellen via mijn ziggo maar elke keer krijg ik melding wachtwoord verkeerd.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

@jadiwesh  zou je even deze pagina willen doorkijken Wifi Spots en dan vanaf deze pagina  Op welk apparaat gebruik je Wifispots?   even kijken of je via Android verder komt.

 

Nog even optie uit andere topic's gehaald van een moderator

 

k ga naar Instellingen - Beveiliging - Versleuteling en gegevens - Certificaatgegevens wissen.

Voila, certificaat is gewist en dan opnieuw installeren.

Vergeet niet om de naam Ziggo in te vullen en hem te installeren voor wifi gebruik.

 

Hopelijk kan je hiermee verder. anders hoor ik het graag.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Vervelend dat de wifispots het niet doen, via deze pagina Wifi Spot instellen kan je door de stappen heen certificaat downloaden.

Let wel op dat je via www.ziggo.nl inloggen op Mijn Ziggo in de rechter bovenhoek daarna ga je naar Producten tabblad en kies je voor Internet, scroll naar beneden tot je WiFi Spot ziet staan, zet deze aan, anders werkt het niet, als ie uit staat, heb je ook geen toegang tot de wifi spots.

jadiwesh
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dit alles heb ik al gedaan. Maar krijg steeds melding wachtwoord onjuist terwijl. Ik die al 10 keer heb gecheckt

 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

In mijn Ziggo staat bij wifispots Gebruikersnaam in cijfers en wachtwoord in cijfers, die moet je overnemen maar op ander wifi spot van Ziggo wat op je eigen werkt het niet, en je moet wel je eigen wifi spot aan hebben staan schuifje op aan dan moet het werken.

jadiwesh
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste Dave dit alles heb ik al 10 keer gedaan maar zodra ik bij een ziggo punt in de buurt ben dan zegt ie wachtwoord onjuist denk dat ie de verkeerde certificaat download 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @Dave!

 

Fijn om te zien dat je weer actief bent op de Community! Alles goed met je?

 

Zou je zodra je tijd hebt de topicstarter @jadiwesh weer verder op weg kunnen helpen?

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Goedemiddag @Jamyla  ik ben rustig weer actief, nog niet te snel, maar ik ga het proberen om TS verder te helpen, komen we er niet uit dan nemen we contact met jou of collega op.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

@jadiwesh  zou je even deze pagina willen doorkijken Wifi Spots en dan vanaf deze pagina  Op welk apparaat gebruik je Wifispots?   even kijken of je via Android verder komt.

 

Nog even optie uit andere topic's gehaald van een moderator

 

k ga naar Instellingen - Beveiliging - Versleuteling en gegevens - Certificaatgegevens wissen.

Voila, certificaat is gewist en dan opnieuw installeren.

Vergeet niet om de naam Ziggo in te vullen en hem te installeren voor wifi gebruik.

 

Hopelijk kan je hiermee verder. anders hoor ik het graag.

jadiwesh
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste Dave het is al gelukt bedankt voor alle reacties moest op mijn telefoon niet valideren aanvinken in het certificaat héb nu verbinding dus topic kan gesloten worden

 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Dank je @jadiwesh  voor je terugkoppeling en blij te lezen en veel plezier in ieder geval van de wifi spots

 

Ik zal vragen of @Jamyla  het topic kan sluiten. 😊

jadiwesh
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

👍

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic