Heeft iemand een oplossing g voor mijn probleem probeer WiFi hotspots in te stellen op Huawei P30 pro heb certificaat gedownload en gebruikersnaam en wachtwoord ingevoerd zoals beschreven op hotspots instellen via mijn ziggo maar elke keer krijg ik melding wachtwoord verkeerd.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@jadiwesh zou je even deze pagina willen doorkijken Wifi Spots en dan vanaf deze pagina Op welk apparaat gebruik je Wifispots? even kijken of je via Android verder komt.
Nog even optie uit andere topic's gehaald van een moderator
k ga naar Instellingen - Beveiliging - Versleuteling en gegevens - Certificaatgegevens wissen.
Voila, certificaat is gewist en dan opnieuw installeren.
Vergeet niet om de naam Ziggo in te vullen en hem te installeren voor wifi gebruik.
Hopelijk kan je hiermee verder. anders hoor ik het graag.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Vervelend dat de wifispots het niet doen, via deze pagina Wifi Spot instellen kan je door de stappen heen certificaat downloaden.
Let wel op dat je via www.ziggo.nl inloggen op Mijn Ziggo in de rechter bovenhoek daarna ga je naar Producten tabblad en kies je voor Internet, scroll naar beneden tot je WiFi Spot ziet staan, zet deze aan, anders werkt het niet, als ie uit staat, heb je ook geen toegang tot de wifi spots.
Dit alles heb ik al gedaan. Maar krijg steeds melding wachtwoord onjuist terwijl. Ik die al 10 keer heb gecheckt
In mijn Ziggo staat bij wifispots Gebruikersnaam in cijfers en wachtwoord in cijfers, die moet je overnemen maar op ander wifi spot van Ziggo wat op je eigen werkt het niet, en je moet wel je eigen wifi spot aan hebben staan schuifje op aan dan moet het werken.
Beste Dave dit alles heb ik al 10 keer gedaan maar zodra ik bij een ziggo punt in de buurt ben dan zegt ie wachtwoord onjuist denk dat ie de verkeerde certificaat download
Goedemiddag @Jamyla ik ben rustig weer actief, nog niet te snel, maar ik ga het proberen om TS verder te helpen, komen we er niet uit dan nemen we contact met jou of collega op.
@jadiwesh zou je even deze pagina willen doorkijken Wifi Spots en dan vanaf deze pagina Op welk apparaat gebruik je Wifispots? even kijken of je via Android verder komt.
Nog even optie uit andere topic's gehaald van een moderator
k ga naar Instellingen - Beveiliging - Versleuteling en gegevens - Certificaatgegevens wissen.
Voila, certificaat is gewist en dan opnieuw installeren.
Vergeet niet om de naam Ziggo in te vullen en hem te installeren voor wifi gebruik.
Hopelijk kan je hiermee verder. anders hoor ik het graag.
Beste Dave het is al gelukt bedankt voor alle reacties moest op mijn telefoon niet valideren aanvinken in het certificaat héb nu verbinding dus topic kan gesloten worden
👍
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.