Hallo,
Sinds januari zijn we thuis weer terug bij Ziggo, na een jaar uitstap naar KPN glasvezel. Vanaf de overstap hebben we al zeer regelmatig problemen met wifi verbinding op telefoons, tablets en onze tv. Bekabeld is geen enkel probleem en haal ik makkelijk 300/30 mbit, maar Wifi geeft iedere dag problemen. Reboot van de connectbox helpt soms even, maar het probleem komt snel weer terug.
De AOP zit in de woonkamer, ik heb daar alleen de bij de connectbox meegeleverde splitter en kabel op aangesloten, die rechtstreeks naar de connectbox gaat. Ik lees van alles over haperende wifi bij de connectbox en vraag me af of dat met die box te maken heeft en hoe dit te verhelpen valt. We hebben trouwens ook 2 van die 6-kantige wifiboosterpods maar dat helpt natuurlijk niet als het signaal vanuit de connectbox niet goed is.
Als bijlage zend ik wat screenshots, waaronder van de LAN speedtest die ik zojuist uitvoerde en van de netwerkstatus van de connectbox. Wie helpt mij dit op te lossen?