@Marijn- volgens mij zag ik al bridge modus staan in de google app, ik heb nu google gereset .
@RoWi. Volgens mij zeg google het vanzelf ik bridge modus, ik heb de wifi eerst uit gezet van het ziggo modem ( iets met gevoel en dat 2 wifi verbindingen niet samengaan 😇) en toen alles op de google wifi gezet .
De ipad, telefoon en laptop hebben allemaal gewoon bereik ( zegt niets las ik ergens maar ter info)
Ook gister contact gehad met denon, de medewerker heeft mij zelfs gebeld
samen hebben we alle stappen doorlopen, wifi van google nest wifi en ook de wifi weer aangezet van het ziggo modem en de apparaten daar op aangesloten.
set-up ging bij beide wifi goed maar zodra ik wilde groeperen , de subwoofer , boxen en soundbar samenvoegen voor een home cinema ervaring gaat het weer mis.
De apparaten zijn niet meer zichtbaar in de app maar het lampje brandt wel blauw ( dus wel verbinding met wifi maar nergens meer zichtbaar)
Inbeide gevallen (wifi ziggo of wifi google) valt de verbinding weg, zo ook op dit moment brandt het lampje van de soundbar geel.
Denon belde mij vandaag en weet het niet wat er aan de hand is maar wss wat rowi zegt functioneerd het wifi gedeelte niet of niet goed genoeg van de heos bar en heeft mij geadviseerd om het apparaat terug te sturen naar bcc en dan gaat hij de molen weer in 😤
Dus morgen maar weer naar de bcc en hopen dat het niet weer 1,5 mnd gaat duren.
Heren (of mag je dat tegenwoordig nietmeer zeggen ….#ikweetnietmeerwelkgeslachtikiemandmoetnoemen) bedankt voor de hulp zover en ik zal nog een bericht plaatsen wanneer ik meer info heb of dat de bar terug is