Vraag
Reacties
Oplossing
jalicons
Level 2

Wifi camera bekabeld op meshpunt aansluiten?

Hallo,, is het mogelijk om een wifi camera met een UTP kabel aan te sluiten op een mesh punt? En zo ja, welk adres krijgt de camera dan?

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Je kunt een camera er zo op aansluiten.

Als je een camera op een TP-Link Deco aansluit, dan krijgt de camera een IP adres van je Deco systeem of van het modem, het is maar net of de DHCP server van je Deco's ook aan staat of dat die als access point ingesteld staan.

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Welk mesh punt bedoel je?

Als je een camera op een SmartWifi pod aansluit krijgt hij van het modem een IP adres.

Als je een camera op een TP-Link Deco aansluit, dan krijgt de camera een IP adres een IP adres van je Deco systeem of van het modem, het is maar net welke DHCP server je aan hebt staan.

0 Kudos
jalicons
Level 2
Topicstarter

Beste Bert,

Ik heb 3 mesh punten van Ziggo. Ik weet niet of dat een Smartwifi pod heet. Op één wil ik een wifi camera aansluiten. 

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Je kunt die altijd aansluiten op een TP-Deco M4 wifipunt of op de zeshoekige SmartWifi pod.

Heb je de zeshoekige of de TP-Link Deco pods?

0 Kudos
jalicons
Level 2
Topicstarter

Nee, ik heb 3 ronde mesh punten

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Je kunt een camera er zo op aansluiten.

Als je een camera op een TP-Link Deco aansluit, dan krijgt de camera een IP adres van je Deco systeem of van het modem, het is maar net of de DHCP server van je Deco's ook aan staat of dat die als access point ingesteld staan.

0 Kudos
Ga naar reactie