Hallo,, is het mogelijk om een wifi camera met een UTP kabel aan te sluiten op een mesh punt? En zo ja, welk adres krijgt de camera dan?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je kunt een camera er zo op aansluiten.
Als je een camera op een TP-Link Deco aansluit, dan krijgt de camera een IP adres van je Deco systeem of van het modem, het is maar net of de DHCP server van je Deco's ook aan staat of dat die als access point ingesteld staan.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Welk mesh punt bedoel je?
Als je een camera op een SmartWifi pod aansluit krijgt hij van het modem een IP adres.
Als je een camera op een TP-Link Deco aansluit, dan krijgt de camera een IP adres een IP adres van je Deco systeem of van het modem, het is maar net welke DHCP server je aan hebt staan.
Beste Bert,
Ik heb 3 mesh punten van Ziggo. Ik weet niet of dat een Smartwifi pod heet. Op één wil ik een wifi camera aansluiten.
Je kunt die altijd aansluiten op een TP-Deco M4 wifipunt of op de zeshoekige SmartWifi pod.
Heb je de zeshoekige of de TP-Link Deco pods?
Nee, ik heb 3 ronde mesh punten
Je kunt een camera er zo op aansluiten.
Als je een camera op een TP-Link Deco aansluit, dan krijgt de camera een IP adres van je Deco systeem of van het modem, het is maar net of de DHCP server van je Deco's ook aan staat of dat die als access point ingesteld staan.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.