Zit ook al via de app in de chat met iemand van Ziggo, maar misschien dat iemand me hier kan helpen. Als ik wil connecten met mijn Wifi Booster blijf ik de melding krijgen, Klaar om te verbinden wanneer Netwerk kwaliteit verbetert. Ik heb al een reset gedaan op de booster, terug naar fabriekinstellingen, daarna het modum weer eens uit en aan. maar het lukt me nog steeds niet om verbinding te maken. H
Opgelost! Ga naar oplossing.
Alles is uiteindelijk gelukt woensdagavond, het werkt nu weer zonder problemen! Bedankt
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Welke booster?
Goedemiddag @Ursula07, welkom op de Community!
Hoe staat het er momenteel voor? Is het uiteindelijk nog gelukt met mijn collega via de chat? Zo niet, zou je ons dan iets meer informatie kunnen geven? Bijvoorbeeld welke booster?
Alles is uiteindelijk gelukt woensdagavond, het werkt nu weer zonder problemen! Bedankt
Super! Dat is fijn om te lezen @Ursula07.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.