Ursula07
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Wifi booster

Zit ook al via de app in de chat met iemand van Ziggo, maar misschien dat iemand me hier kan helpen. Als ik wil connecten met mijn Wifi Booster blijf ik de melding krijgen, Klaar om te verbinden wanneer Netwerk kwaliteit verbetert. Ik heb al een reset gedaan op de booster, terug naar fabriekinstellingen, daarna het modum weer eens uit en aan. maar het lukt me nog steeds niet om verbinding te maken. H

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ursula07
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Alles is uiteindelijk gelukt woensdagavond, het werkt nu weer zonder problemen! Bedankt 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Jan F.
Super Expert
Super Expert
  • 16555Reacties
  • 1303Oplossingen
  • 2855Likes

Welke booster?

Gianna
Community Moderator
Community Moderator
  • 2553Reacties
  • 178Oplossingen
  • 343Likes

Goedemiddag @Ursula07, welkom op de Community!

Hoe staat het er momenteel voor? Is het uiteindelijk nog gelukt met mijn collega via de chat? Zo niet, zou je ons dan iets meer informatie kunnen geven? Bijvoorbeeld welke booster?

 

Ursula07
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Alles is uiteindelijk gelukt woensdagavond, het werkt nu weer zonder problemen! Bedankt 

Bekijk in context

Gianna
Community Moderator
Community Moderator
  • 2553Reacties
  • 178Oplossingen
  • 343Likes

Super! Dat is fijn om te lezen @Ursula07

Uitgelicht topic