1
Vraag
2
Reacties
Ursula07

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Wifi booster

Zit ook al via de app in de chat met iemand van Ziggo, maar misschien dat iemand me hier kan helpen. Als ik wil connecten met mijn Wifi Booster blijf ik de melding krijgen, Klaar om te verbinden wanneer Netwerk kwaliteit verbetert. Ik heb al een reset gedaan op de booster, terug naar fabriekinstellingen, daarna het modum weer eens uit en aan. maar het lukt me nog steeds niet om verbinding te maken. H

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ursula07
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Alles is uiteindelijk gelukt woensdagavond, het werkt nu weer zonder problemen! Bedankt 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Welke booster?

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemiddag @Ursula07, welkom op de Community!

Hoe staat het er momenteel voor? Is het uiteindelijk nog gelukt met mijn collega via de chat? Zo niet, zou je ons dan iets meer informatie kunnen geven? Bijvoorbeeld welke booster?

 

Ursula07
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Alles is uiteindelijk gelukt woensdagavond, het werkt nu weer zonder problemen! Bedankt 

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Super! Dat is fijn om te lezen @Ursula07

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic