Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Wifi booster zend geen signaal meer uit na stroomstoring
Een reactie in dit topic is gekozen als oplossing:Bekijk oplossing
Mijn Wifi booster is de wifi verbinding kwijtgeraakt na een stroomstoring 's nachts in ons dorp
Er loopt een kabel vanaf mijn modem naar de tweede verdieping en de per kabel aangesloten apparaten op die booster aldaar functioneren uitstekend. De wifi functie is niet meer te traceren met de wifi analyzer. De printer die draadloos zou moeten werken is dus nu ook uitgeschakeld.
Wat mij opvalt is Channel = Auto Current channel 0 zowel bij 2,4 als 5 ghz De keuzetabel kent geen channel 0 maar 1 t.m. 13
Zet de kanalen handmatig vast. De 2.4 GHz op kanaal 1, 6 of 11, de 5 GHz op een van van de kanalen in de range 36 - 48.
Als dat niet helpt probeer dan eens een harde reset.
2,4 kanaal 11
5 kanaal 40
Save
Daarna status opgevraagd en beide staan nog op channel 0 Per pagina GHz wel gemuteerd, echter in de status komt geen kanaalwijziging naar voren. Het sterlampje (tweede van links) blijft knipperen. Bij reset komt wel even het draadloos lampje aan maar dit verdwijnt daarna weer.
Systeem knipperend is dus goed.
Wifi 2,4 en 5 komt even in beeld maar verdwijnt daarna weer.
Kan een stroomstoring de booster beschadigd hebben ?
Blinde gok, kun je 2,4 en 5 GHz eens verschillende namen geven? Voor een aantal apparaten werkt dat het best met alleen Hoofdletters, kleine letters en cijfers.
Inloggen in de Wifibooster en op de eerste pagina naar beneden scrollen en daar moet de Bandsteering dan op uitgeschakeld staan om bij beide de namen te kunnen veranderen:
Geniet jij van de Ziggo GO TV app via Android TV, Google TV, Apple TV 4K
of Fire TV? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken. Vanaf 14 februari
testen we namelijk of de hogere resolutie 1080p goed werk...