1
Vraag
2
Reacties
mvanderg

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifi booster pods opzeggen; hoe werkt het?

Ik wil graag mijn pods opzeggen en terugsturen. Hoe werkt het?

Dank alvast. Groet, Maarten van der Grinten.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7696Posts
  • 2276Oplossingen
  • 3607Likes

Hi @mvanderg
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Je ziet niets over het hoofd! Het is helaas nog niet mogelijk om dit zelf op te zeggen, maar ik help je hier met alle liefde bij. Bij deze heb ik het abonnement op de SmartWifi Pods voor je opgezegd. Je ontvangt hier zo nog een bevestiging van per e-mail. Rond de opzegdatum ontvang je een retourdoos waarin je de pods kosteloos kunt retourneren via een Post NL punt. Ik raad je aan om het verzendbewijsje even goed te bewaren. 

Bekijk in context

14 Reacties 14
jack16081982

Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Beste,

Ik weet het niet zeker of er een mogelijkheid is om dit via de mijn Ziggo omgeving te kunnen regelen. Ik zou voor de zekerheid telefonisch contact  opnemen met Ziggo, en ze dan opzeggen. Hiervoor krijg je dan een retour door gestuurd, met een retour stikker.

De pods pak je in, en geef je af bij een postpunt, het bewijs wat je krijgt dien je dan voor tenminste 3 maanden te bewaren.

MVG Jack Meijers 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70178Posts
  • 4884Oplossingen
  • 19786Likes

Dit kun je nog niet zelf.

Een Ziggo moderator die hier langskomt kan ze ook voor je opzeggen, dat scheelt mogelijk lang in de wachtrij staan.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7696Posts
  • 2276Oplossingen
  • 3607Likes

Hi @mvanderg
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Je ziet niets over het hoofd! Het is helaas nog niet mogelijk om dit zelf op te zeggen, maar ik help je hier met alle liefde bij. Bij deze heb ik het abonnement op de SmartWifi Pods voor je opgezegd. Je ontvangt hier zo nog een bevestiging van per e-mail. Rond de opzegdatum ontvang je een retourdoos waarin je de pods kosteloos kunt retourneren via een Post NL punt. Ik raad je aan om het verzendbewijsje even goed te bewaren. 

Bloemie

Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Cecilia,

Ik ben niet heel lang klant van jullie, maar ik zou ook wel graag mijn SmartWifi Pod anonnement willen opzeggen, ik heb me echt blauw gezocht op jullie website, ( in mijn klantomgeving) maar kan er wel extra bij bestellen en zelfs kopen,, maar helaas niet opzeggen. via veel zoeken op deze site beland, 

Zou u dat voor mij in orde willen maken aub?

Aangezien het halverwege april is, en mijn factuur van mei al voor me klaarstaat,en betaald is, zou ik het fijn🤗 vinden als die pod zo snel mogelijk van mijn abonnement af is.

Met vriendelijke groet,🌼

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70178Posts
  • 4884Oplossingen
  • 19786Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 4807Posts
  • 441Oplossingen
  • 1411Likes

Hoi @Bloemie 

Ik heb de pods zojuist voor je stopgezet. Er geldt een maand opzegtermijn, de einddatum is dus 15 mei a.s. De kosten die na 15 mei voor de pods in rekening zijn gebracht worden op de toekomstige factuur verrekend. Je ontvangt instructies omtrent het retourneren van de pods. Je kunt deze inleveren bij PostNL, bewaar het verzendbewijs goed. 

Bloemie

Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Rikst,

Helemaal goed.! dank je wel.

JPK3394

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Ziggo,

Graag wil ik bij deze per direct mijn Wifi pod opzeggen. Kunt u dit voor mij in orde maken en een retourdoos opsturen?

Ik hoor graag, alvast bedankt.

Mvg,

Jordy

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 3260Posts
  • 270Oplossingen
  • 1216Likes

@JPK3394 dat kan zeker geregeld worden, dat komt goed.

We houden je per e-mail op de hoogte van de stand van zaken. Een retourdoos is onderweg. 

Altijd tot je dienst!

Susan77

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik wil ook mijn wifipods opzeggen!  Vind het belachelijk dat je dat niet gewoon zelf kan doen. 

Heb me net als velen hier me rot gezocht op de site! 

Dus graag mijn wifipods stopzetten! BVD

Danitsja
Community Moderator
Community Moderator
  • 814Posts
  • 95Oplossingen
  • 492Likes

Goedemiddag @Susan77, gelukkig heb je ons gevonden en kunnen wij dit voor je gaan regelen 😉.

Ik vind alleen geen gegevens van je, kun je deze invullen bij persoonlijke informatie in je Community account? Je mag dan de postcode en het huisnummer erin zetten. Geef maar een digitale gil of het gelukt is. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70178Posts
  • 4884Oplossingen
  • 19786Likes

@Susan77 Mocht je de weg niet weten naar je community account?

Klik hieronder => na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Susan77

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

hoi!

ik kreeg geen melding dat er hier gereageerd was, en vond het raar dat ik nog niks gehoord had over

de pods opzeggen. Dus vandaar dat ik nu pas kom kijken.  Mijn postcode en huisnummer  zijn ingevuld. Graag de huur van mijn pods zsm stopzetten. Dank je wel.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 3830Posts
  • 521Oplossingen
  • 1244Likes

Wat vervelend dat je hier niet even een melding van kreeg, @Susan77 . Gelukkig dat je zelf al het gevoel had dat het lang duurde en weer even een kijkje kwam nemen ;-). Super bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik heb de WifiPods voor je opgezegd, daar krijg je zo een bevestiging van per e-mail! 

Je moet de Pods naar Ziggo terug sturen. Dat kan naar het onderstaand adres in een willekeurig doosje. 
Ziggo Retouren

Antwoordnummer 1070 

5800VB Venray 

Dan is het helemaal geregeld 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic