1
Vraag
2
Reacties
mvanderg

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifi booster pods opzeggen; hoe werkt het?

Ik wil graag mijn pods opzeggen en terugsturen. Hoe werkt het?

Dank alvast. Groet, Maarten van der Grinten.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7101Posts
  • 2052Oplossingen
  • 3018Likes

Hi @mvanderg
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Je ziet niets over het hoofd! Het is helaas nog niet mogelijk om dit zelf op te zeggen, maar ik help je hier met alle liefde bij. Bij deze heb ik het abonnement op de SmartWifi Pods voor je opgezegd. Je ontvangt hier zo nog een bevestiging van per e-mail. Rond de opzegdatum ontvang je een retourdoos waarin je de pods kosteloos kunt retourneren via een Post NL punt. Ik raad je aan om het verzendbewijsje even goed te bewaren. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
jack16081982

Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Beste,

Ik weet het niet zeker of er een mogelijkheid is om dit via de mijn Ziggo omgeving te kunnen regelen. Ik zou voor de zekerheid telefonisch contact  opnemen met Ziggo, en ze dan opzeggen. Hiervoor krijg je dan een retour door gestuurd, met een retour stikker.

De pods pak je in, en geef je af bij een postpunt, het bewijs wat je krijgt dien je dan voor tenminste 3 maanden te bewaren.

MVG Jack Meijers 

Bert

Level 21
Super Expert
  • 64877Posts
  • 4534Oplossingen
  • 17460Likes

Dit kun je nog niet zelf.

Een Ziggo moderator die hier langskomt kan ze ook voor je opzeggen, dat scheelt mogelijk lang in de wachtrij staan.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7101Posts
  • 2052Oplossingen
  • 3018Likes

Hi @mvanderg
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Je ziet niets over het hoofd! Het is helaas nog niet mogelijk om dit zelf op te zeggen, maar ik help je hier met alle liefde bij. Bij deze heb ik het abonnement op de SmartWifi Pods voor je opgezegd. Je ontvangt hier zo nog een bevestiging van per e-mail. Rond de opzegdatum ontvang je een retourdoos waarin je de pods kosteloos kunt retourneren via een Post NL punt. Ik raad je aan om het verzendbewijsje even goed te bewaren. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic