@puppie schreef:
@Dave! Duidelijk verhaal.....
Dan gaan we kijken of het spannings probleem nog iets kan oplossen, wie weet.
Jou antwoord snap ik op zich wel, als je gewoon 2 banden gebruikt dan is het logisch, maar ik gebruik zelf ook de Smart Wifi Pods en Sagecom modem en ik heb alleen de UPnP open gezet zodat alle apparaten zich naar het modem kunnen voegen, alles met dezelfde wifi die ik van voorheen me Wifi Mesh TP-Link had heb ik weer in Modem terug gezet, scheelt hoop inlog.
Op zich zou deze Nest Hub 2 een verbinding moeten hebben, maar er gaat iets in de Google Home App niet goed van gebruiker, want als die het wel doet maar de ene keer wel andere keer niet. Reset geven en opnieuw installeren is dan de beste optie en even in het modem de UPnP openzetten dan zou het moeten gaan werken. Daarna kan hij hem weer dicht zetten.
@MrSenna andere vraag, als je inlogt http://192.168.178.1 password, en je gaat naar Geavanceerde instellingen dan die je weer rijtje staan en klik eens op Beveiliging en dan op Firewall
Zet de instellingen zoals deze neer:

Ga dan naar Mac-Filtering Scroll maar beneden en zet deze zoals op plaatje en opslaan

Ga dan naar IP - en Poort Filtering Zet deze ook zoals op plaatje en opslaan.

Dan als laatste ga naar DMZ toe - Deze moet uitgeschakeld staan.

Klik dan op DHCP - Zorg dat de DCHPv6 Server op Stateful staat en niet op Slaac
ook hier weer opslaan en dan naar de laatste.

Klik dan op UPnP en zet deze even aan:
Als je deze handelingen hebt gedaan en opgeslagen, dan herstart je het modem of haal de stekker er even 30 seconde er uit en weer er in.
Kijk dan of de Nest Hub wel verbind.