Hoe kan ik wifi aanzetten op de connectbox?
De optie is grijs. Ik wi het kanaal veranderen.
Gebruik de deco, maar ook daar kan ik het kanaal niet aanpassen.
Huidig kanaal 9 is overvol en wil naar kanaal 5 wat nagenoeg leeg is.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo,
hebt u in de Deco app al eens de 'Netwerk Optimalisatie' gestart?
Moderne wifi apparatuur heeft steeds minder last van overvolle wifi-kanalen. Overigens, als u de wifi van de ConnectBox inschakelt, dan komt er nog een 'wifi-zender' bij, waardoor wifi in uw huis nog drukker wordt.
Tevens zal de wifi van de CB een eigen wifi netwerk vormen en dus geen onderdeel worden van het Deco Mesh netwerk. Leest u punt 6 eens van de Leidraad voor TP-Link DECO.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo,
hebt u in de Deco app al eens de 'Netwerk Optimalisatie' gestart?
Moderne wifi apparatuur heeft steeds minder last van overvolle wifi-kanalen. Overigens, als u de wifi van de ConnectBox inschakelt, dan komt er nog een 'wifi-zender' bij, waardoor wifi in uw huis nog drukker wordt.
Tevens zal de wifi van de CB een eigen wifi netwerk vormen en dus geen onderdeel worden van het Deco Mesh netwerk. Leest u punt 6 eens van de Leidraad voor TP-Link DECO.
Kijk ook even naar deze stappen voor de juiste installatie van de Deco's: Deco M4 installatie incombinatie met Ziggo | TP-Link Nederland
Netwerk optimalisatie lijkt het netwerk te verbeteren. Resultaat geeft 3 (van de 5) sterren en snelheid schommelt tussen 4K en ultra HD
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.