Vraag
Reacties
Oplossing
Juul2022
Level 1

Wifi - Verouderd modem? (Cisco 3928AD)

Beste,

Ik ben op dit moment klant bij Ziggo en heb hier ook een internetabonnement. Mijn internetmodem is echter heel langzaam en werkt steeds slechter (signaal valt vaak weg bijvoorbeeld). Ik heb de Cisco 3928AD en deze heb ik al 8 jaar. Ik denk dat de problemen onstaat doordat deze ondertussen verouderd is. Ik vind de problemen die ik heb zeer vervelend en ik zou graag willen weten of ik kosteloos een nieuw modem kan krijgen dat goed werkt.

 

Alvast bedankt,

M.v.g Juul

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemiddag @Juul2022 en een warm welkom op de Community,

Top dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je vraag! Het internetmodem wat je momenteel hebt is inderdaad een ouder model. Ik heb direct kosteloos een nieuw SmartWifi modem voor jou geregeld. Binnen 2 a 3 werkdagen ontvang je het nieuwe modem met de pakketbezorging van Post NL in huis. Daarnaat is er ook een setje met nieuwe aansluitmaterialen, bestaande uit een POA1-B splitter en coaxkabel voor het modem, onderweg. Dit laatste ontvang je via de reguliere post. Het Cisco 3928 modem hoeft niet retour en mag je inleveren bij de milieustraat. Laat je weten wat jouw bevindingen zijn met het nieuwe modem?

Mocht het nog niet goed werken na het vervangen van het modem en de aansluitmaterialen, dan dient er mogelijk een monteur langs te komen. 

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Dag @Juul2022 

Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf óók klant ben. Ziggo moderators komen meestal binnen een werkdag (tussen maandag en vrijdag) langs in elk topic.

Het kan best zijn dat je toe bent aan een nieuw modem. Maar voordat een moderator besluit je een nieuwe toe te sturen is het misschien handig om andere oorzaken gelijk uit te sluiten: zou je een foto kunnen plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je/jullie huis binnenkomt (AOP) met eventuele splitters, signaalversterkers en het modem op de foto?

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemiddag @Juul2022 en een warm welkom op de Community,

Top dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je vraag! Het internetmodem wat je momenteel hebt is inderdaad een ouder model. Ik heb direct kosteloos een nieuw SmartWifi modem voor jou geregeld. Binnen 2 a 3 werkdagen ontvang je het nieuwe modem met de pakketbezorging van Post NL in huis. Daarnaat is er ook een setje met nieuwe aansluitmaterialen, bestaande uit een POA1-B splitter en coaxkabel voor het modem, onderweg. Dit laatste ontvang je via de reguliere post. Het Cisco 3928 modem hoeft niet retour en mag je inleveren bij de milieustraat. Laat je weten wat jouw bevindingen zijn met het nieuwe modem?

Mocht het nog niet goed werken na het vervangen van het modem en de aansluitmaterialen, dan dient er mogelijk een monteur langs te komen. 

0 Kudos
Ga naar reactie
Juul2022
Level 1
Topicstarter

Heel erg bedankt Paul!

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

@Juul2022 Heel graag gedaan! 😉 Alvast een prettig weekend!

0 Kudos