Beste,
Ik ben op dit moment klant bij Ziggo en heb hier ook een internetabonnement. Mijn internetmodem is echter heel langzaam en werkt steeds slechter (signaal valt vaak weg bijvoorbeeld). Ik heb de Cisco 3928AD en deze heb ik al 8 jaar. Ik denk dat de problemen onstaat doordat deze ondertussen verouderd is. Ik vind de problemen die ik heb zeer vervelend en ik zou graag willen weten of ik kosteloos een nieuw modem kan krijgen dat goed werkt.
Alvast bedankt,
M.v.g Juul
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @Juul2022 en een warm welkom op de Community,
Top dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je vraag! Het internetmodem wat je momenteel hebt is inderdaad een ouder model. Ik heb direct kosteloos een nieuw SmartWifi modem voor jou geregeld. Binnen 2 a 3 werkdagen ontvang je het nieuwe modem met de pakketbezorging van Post NL in huis. Daarnaat is er ook een setje met nieuwe aansluitmaterialen, bestaande uit een POA1-B splitter en coaxkabel voor het modem, onderweg. Dit laatste ontvang je via de reguliere post. Het Cisco 3928 modem hoeft niet retour en mag je inleveren bij de milieustraat. Laat je weten wat jouw bevindingen zijn met het nieuwe modem?
Mocht het nog niet goed werken na het vervangen van het modem en de aansluitmaterialen, dan dient er mogelijk een monteur langs te komen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @Juul2022
Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf óók klant ben. Ziggo moderators komen meestal binnen een werkdag (tussen maandag en vrijdag) langs in elk topic.
Het kan best zijn dat je toe bent aan een nieuw modem. Maar voordat een moderator besluit je een nieuwe toe te sturen is het misschien handig om andere oorzaken gelijk uit te sluiten: zou je een foto kunnen plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je/jullie huis binnenkomt (AOP) met eventuele splitters, signaalversterkers en het modem op de foto?
Goedemiddag @Juul2022 en een warm welkom op de Community,
Top dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je vraag! Het internetmodem wat je momenteel hebt is inderdaad een ouder model. Ik heb direct kosteloos een nieuw SmartWifi modem voor jou geregeld. Binnen 2 a 3 werkdagen ontvang je het nieuwe modem met de pakketbezorging van Post NL in huis. Daarnaat is er ook een setje met nieuwe aansluitmaterialen, bestaande uit een POA1-B splitter en coaxkabel voor het modem, onderweg. Dit laatste ontvang je via de reguliere post. Het Cisco 3928 modem hoeft niet retour en mag je inleveren bij de milieustraat. Laat je weten wat jouw bevindingen zijn met het nieuwe modem?
Mocht het nog niet goed werken na het vervangen van het modem en de aansluitmaterialen, dan dient er mogelijk een monteur langs te komen.
Heel erg bedankt Paul!
@Juul2022 Heel graag gedaan! 😉 Alvast een prettig weekend!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.