1
Vraag
2
Reacties
Juul2022

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wifi - Verouderd modem? (Cisco 3928AD)

Beste,

Ik ben op dit moment klant bij Ziggo en heb hier ook een internetabonnement. Mijn internetmodem is echter heel langzaam en werkt steeds slechter (signaal valt vaak weg bijvoorbeeld). Ik heb de Cisco 3928AD en deze heb ik al 8 jaar. Ik denk dat de problemen onstaat doordat deze ondertussen verouderd is. Ik vind de problemen die ik heb zeer vervelend en ik zou graag willen weten of ik kosteloos een nieuw modem kan krijgen dat goed werkt.

 

Alvast bedankt,

M.v.g Juul

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 18395Posts
  • 1348Oplossingen
  • 6783Likes

Goedemiddag @Juul2022 en een warm welkom op de Community,

Top dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je vraag! Het internetmodem wat je momenteel hebt is inderdaad een ouder model. Ik heb direct kosteloos een nieuw SmartWifi modem voor jou geregeld. Binnen 2 a 3 werkdagen ontvang je het nieuwe modem met de pakketbezorging van Post NL in huis. Daarnaat is er ook een setje met nieuwe aansluitmaterialen, bestaande uit een POA1-B splitter en coaxkabel voor het modem, onderweg. Dit laatste ontvang je via de reguliere post. Het Cisco 3928 modem hoeft niet retour en mag je inleveren bij de milieustraat. Laat je weten wat jouw bevindingen zijn met het nieuwe modem?

Mocht het nog niet goed werken na het vervangen van het modem en de aansluitmaterialen, dan dient er mogelijk een monteur langs te komen. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 5731Posts
  • 228Oplossingen
  • 4383Likes

Dag @Juul2022 

Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf óók klant ben. Ziggo moderators komen meestal binnen een werkdag (tussen maandag en vrijdag) langs in elk topic.

Het kan best zijn dat je toe bent aan een nieuw modem. Maar voordat een moderator besluit je een nieuwe toe te sturen is het misschien handig om andere oorzaken gelijk uit te sluiten: zou je een foto kunnen plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je/jullie huis binnenkomt (AOP) met eventuele splitters, signaalversterkers en het modem op de foto?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 18395Posts
  • 1348Oplossingen
  • 6783Likes

Goedemiddag @Juul2022 en een warm welkom op de Community,

Top dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je vraag! Het internetmodem wat je momenteel hebt is inderdaad een ouder model. Ik heb direct kosteloos een nieuw SmartWifi modem voor jou geregeld. Binnen 2 a 3 werkdagen ontvang je het nieuwe modem met de pakketbezorging van Post NL in huis. Daarnaat is er ook een setje met nieuwe aansluitmaterialen, bestaande uit een POA1-B splitter en coaxkabel voor het modem, onderweg. Dit laatste ontvang je via de reguliere post. Het Cisco 3928 modem hoeft niet retour en mag je inleveren bij de milieustraat. Laat je weten wat jouw bevindingen zijn met het nieuwe modem?

Mocht het nog niet goed werken na het vervangen van het modem en de aansluitmaterialen, dan dient er mogelijk een monteur langs te komen. 

Juul2022
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heel erg bedankt Paul!

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 18395Posts
  • 1348Oplossingen
  • 6783Likes

@Juul2022 Heel graag gedaan! 😉 Alvast een prettig weekend!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic