MegamiStitch

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifi Smart App: 'Geen Ziggo account'

Hoi!

 

Ik ben sinds vandaag klant bij Ziggo; Nou wil ik mijn wifi boosters installeren, maar dat moet via de app.

Opzich is dat geen probleem, maar als ik op de App in log, dan geeft hij aan dat ik bij Ziggo geen account heb, terwijl dit wel het geval is. Mijn internet doet het voorderest prima!

 

Ik heb al geprobeert uit te loggen en opnieuw in te loggen. Ook heb ik de app al verwijdert en opnieuw geinstalleert. Mijn e-mail adres is geverivieerd. 

67 Reacties 67
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@meetje1979 kan die in b.v het trapgat ergens waar het modem en de andere pod de tussenpod kunnen zien zonder dat beton en folie ertussen, een muurtje is geen bezwaar.

 

Maar als je de mogelijkheid hebt om je huidige 1e pod met een netwerkkabel aan het modem aan te sluiten, dan zal het ook opgelost kunnen zijn.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @meetje1979

 

Ik zie dat we al een paar dagen niks meer van je hebben vernomen. Is het inmiddels gelukt met de installatie?

Als je dan nog hulp nodig hebt, laat je het hier dan weten?

meetje1979

Level 2
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Zo het is gelukt! Wifibooster is toegevoegd en ik heb het idee dat het nu beter gaat! Op zolder haal ik nu 100 downloadsnelheid en dat is ok 😀

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Kijk eens aan, dat is mooi nieuws @meetje1979 Bedankt voor je update hier!

Jordya83

Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hoi, ook ik ervaar dit zelfde probleem. Staat er iets nog niet actief in mijn gegevens?

 

Alvast bedankt voor het kijken.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @Jordya83

 

Volgens de laatste update is inmiddels alles gereed om bij jou de Smart Wifi te installeren. 

Is het inmiddels afgelopen weekend gelukt?

Jolieke

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

7DCCF67E-916E-443E-AAAD-94FC570BF6D9.png

 Dit geeft mijn app aan. Ik kom niet ingelogd. Help?

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Hi @Jolieke, die foutmelding zie je natuurlijk liever niet! Wel zie ik dat je sinds zaterdag een ander modem en een ander internetabonnement hebt, vermoedelijk heeft de melding daar mee te maken.

Als het goed is,  kun je inmiddels wel gebruik maken van de app. Reset anders eens het wachtwoord van Mijn Ziggo, dat wachtwoord is gelijk aan de SmartWifi app 🙂

meindert2

Level 2
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb precies het zelfde 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@meindert2 Het kan tot 48 uur duren voordat alle gegevens in de achterliggende servers zijn doorgerold.

Ppjvdh

Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Goedemorgen, 

Ik ben sinds gisteren klant bij Ziggo, om mijn Wifi pods te installeren moet ik de smart wifi app gebruiken maar die geeft aan dat ik geen account heb.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Ppjvdh Het kan tot 48 uur duren voordat alle gegevens in de achterliggende servers zijn doorgerold.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Hi @meindert2  en @Ppjvdh, we zijn inmiddels meer dan 48 uur verder. Lukt het inmiddels om via de Wifi Smart App de boosters of pods te installeren? 

meindert2

Level 2
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

94FE4D0D-00C1-4F17-8B63-CDDA6410A8BE.jpeg

meindert2

Level 2
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

 Het modem al een paar keer een reset gegeven en de app opnieuw geïnstalleerd maar niets werkt 

meindert2

Level 2
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het modem werkt verder wel heb hier in huis gewoon een WiFi verbinding 

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @meindert2 , wat irritant dat je nog steeds tegen dit probleem aanloopt. Op je account zijn de pods wel al actief. Dus het verbaast mij dat dit nog niet werkt bij je.
 

Wil jij je wachtwoord van Mijn Ziggo eens veranderen? Dat is namelijk gelijk aan de SmartWifi app. Dit zorgt ervoor dat je account volledig opnieuw gesynchroniseerd wordt. In de loop van de avond moeten dan de pods zichtbaar worden.

meindert2

Level 2
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ga ik doen 

meindert2

Level 2
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Er is nog niets veranderd kan het modem niet vinden 

meindert2

Level 2
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

3AA50D0C-7BB4-411A-A114-5FFDE49B0FA2.png

Uitgelicht topic